بستن

ساماندهی دستفروشان در روبه‌روی بیمارستان

هفت برکه (گریشنا): دست فروشان از کنار پارک لاله به روبه‌روی بیمارستان امیر‌المونین علی(ع) منتقل شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش، از دیروز، یازدهم اردیبهشت ماه بساط دست‌فروشان در خیابان دکتر شیبانی پهن شد. مشکلاتی مانند نارضایتی اهالی منطقه‌ی پارک لاله از سروصدای خرید و فروش دست فروشان، ایجاد ترافیک و مزاحمت برای کسب و کار کاسبان در آن منطقه دلایلی بود که باعث تغییر مکان دست فروشان شد.

خیابان دکتر شیبانی در کنار پارک‌شهر قرار دارد. به گفته روابط عمومی شهرداری وصل شدن این خیابان به بازار مرکزی شهر، قرار داشتن در مجاورت هتل در دست ساخت، فضای مناسب برای رفت و آمد و خرید و فروش دست فروشان باعث شد تا این مکان جدید برای استقرار دستفروشان در نظر گرفته شود.

البته این مکان نیز به صورت موقت برای دست فروشان در نظر گرفته شده است و امکان تغییر یافتن آن در آینده وجود دارد.

dastforoshan2

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

13 نظر

  1. خدا خیرتون بده خیلی اذیت میشدیم واسه تردد اصلا هم جا نمیدادن به زور باید از بین ماشین ها رد میشدیم صداشون هم دیگه بدتر رو اعصاب بود خدا کنه اینبار شهرداری محکم باشه سر حرفش و دوباره برنگردن بساط کنن چند بار جمع شدن دوباره بساط کردن

  2. با این کار شون فقط چهره ورودی شهر رو بد جلوه میدن.شهرداری بایست قطعه زمینی رو تهیه کنه و با گرفتن اجاره ناچیز از دست فروشان،اونجا رو در اختیارشون قرار بده

  3. خیلی بهتر شده الان.
    به غیر از سر و صدا هاش واقعا خیلی بی نظم بود و بعضا به سختی میشد با ماشین از ان جا عبور کرد.
    امیدوارم همه به مکان تعیین شده بروند.
    مطمئنا ان جا هم مثل قبل مشتری خواهند داشت.

  4. درود دوستان عزیز و همشهریان

    خیلی خلاصه بگم.
    ۱- برنامه ریزی شده که هیچ وقت اجازه نداشته باشند برگردن به کنار پارک لاله. در صورت مشاهده جریمه و ضبط وسایل می شن.
    ۲- جای فعلی باز هم موقت هست و فضای خالی در نظر گرفتیم که انتهای همین خیابان دکتر شیبانی است دقیقا پشت اداره راه و شهرسازی که منتقل می شن به اون قسمت.
    ۳- هرجای دیگه ای از شهر اگه دست فروشی دیدین به شهرداری اطلاع بدید لطفا تا برخورد کنیم.
    سپاس از توجهتون

  5. با سلام به همه دوستان عزیز
    منم با شما موافقم .ولی قبل از اینکه درباره دست فروشا چیزی بگیم و قضاوتی بکنیم .باید اول به مسولان بگیم که یه جایی واسه فروش اجناس این بنده خداها در نظر گرفته بشه . درسته ورودی شهر جلوه نازیبایی داره ولی تا جاییکه من دیدم همه جا اینجوریه . حتی شیراز و لار .اگه دقت کرده باشین تو ورودی شیراز و جلوی بیمارستان لار هم این دست فروشا هستن . اینا هم دنبال ی لقمه نون برای خانواده هستن .ب نظر من نباید زیاد به اینا سخت گرفت . امیدوارم مسولین عزیز بفکر همه قشر جامعه باشن .و سرو سامان بدن وضع نابسامان دست فروشان رو .
    گیر دادن و جریمه و ضبط کردن اجناس دردی دوا نمیکنه . باید بفکر چاره بود . امیدوارم حرفای منو حمل بر فضولی و دخالت بیجا ندونین دوستای عزیز.با آرزوی زندگی پراز آرامش برای همه شما.

  6. امام علی علیه السلام میفرمایند؛

    عجبتُ لمن أنّ الله قد ضمن الإرزاق و قدَّرَها ، و أنَّ سعیُه لا یزیدُ فیها قَدَّرَ منها، و هو حریصٌ دائِب ُ فی طلبِ الرِّزق.

    در شگفتم از کسی که میداند که خداوند روزیها را ضمانت کرده و مقدر فرموده، و میداند که تلاش و کوشش او چیزی را بر آنچه تقدیر شده نیفزاید ، با این حال در طلب روزی پیوسته حرص ورزیده و خود را خسته میکند.

  7. جناب روابط عمومی عزیز شهرداری
    باشه اگه دسفروشی دیدیم خبر میدیم تا برخورد کنید

    اما آیا جایی که آشغال جمع شده هم خبر بدیم ؟
    جاهایی که پر از چاله چوله هست هم خبر بدیم؟
    جاییکه پر از فاضلابه واز دست پشه وبوی بد آن همسایه ها ارامش ندارن هم خبر بدیم؟
    و……
    اینقدر گفتیم وعمل نشد
    حالا زورتون به دست فروشها رسیده

  8. احسنت به کامنت ( اینجانب) ….شهر من جاییست که فقط سرمایه دار حق زندگی مرفه دارد…. جناب روابط عمومی عزیز از این قدرتتون همه جا استفاده کنید ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top