بستن

معلم‌ها و مدیران نمونه گراش را در سال ۹۵ ببینید

هفت برکه (گریشنا): مراسم روز معلم گراش، امسال ۱۵ اردیبهشت در سالن سراجی برگزار شد و در انتهای برنامه معلمان و مدیران نمونه شهرستان معرفی شدند.

در بخش نمونه‌های استانی محمدعلی فرجی نماینده معلمان گراش در بین معلمان نمونه استان فارس بود. فاطمه سعادت نیز مدیر نمونه استانی سال ۱۳۹۵ معرفی شد. در سطح شهرستان علی اکبر باقری از فداغ به عنوان مدیر نمونه و معصومه پرهام به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند. محمد درستکار، اسداله آهنی، محمدعلی حیدری، احمد مسلمی، حمید ابوالحسنی، کبری امینی، افسانه باقری و فرزانه رحیمی معلم‌های نمونه سال ۱۳۹۵ شهرستان گراش بودند.

گفتگوی هفت‌برکه با معلم و مدیر نمونه استانی را در شماره ۴۷ افسانه گراش و روز شنبه ۱۸ اردیبهشت بخوانید. می‌توانید در پایین این پست معلم و مدیر نمونه گراش را از نظر خودتان معرفی کنید:

Moalem Namooneh

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

18 نظر

  1. با سلام و درود ؛
    درود به روان پاک تمام معلمان دوران انقلاب ، شهدای دفاع مقدس ، عزیزان مخلص در امر آموزش و پرورش، جا دارد یادی کنیم از تمام پدران و مادران این معلم های بی توقع و سرشار از حب و عزت و معرفت ، که خود به واقع نمونه های تمام و کمال بر روی زمین بوده و خواهند بود، امید که الگویی برای نسل حاضر در جهت بالندگی بیش از پیش استعداد های منطقه قرار گیرند ،همچنین دیگر عزیزان که به هر نحو در عرصه ی فرهنگی خاضعانه خدمت می نمایند.?( روزتان مبارک)?

  2. با چشم خودم دیدم مدیر مدرسه ای که روز تعطیل با لباس کارگری مشغول کار در مدرسه بود .ایا این مدیر گرامی مستحق برتر بودن نیست ؟هرچند که این جور عزیزانی فقط وفقط به خاطر رضای خدا و آبادانی مدرسه تلاش میکنند

  3. تو معلما همیشه جای استاد اکبری و آقای نظری خالیه ، شاید مثل بقیه تو چش نباشن ولی شیوه کلاس داری و درس دادنشون فوق العادست ، تو مدیرا هم که جناب پاکسرشت عالیه
    ولی خب معلوم نیست شیوه امتیازدهی بر چه اساسیه…

  4. با سرکار خانم پرهام بسیار موافقم.معلم کلاس دومم بودند و بسیار مهربان و دلسوز و درس دادن هایشان هم حرف نداشت
    همچنین جا داره ازمعلم های خوبم و معلمین نمونه سالهای قبل:سرکار خانم اشکوه،تنها،جوادپور،آقای خسرو حسین زاده
    و سرکار خانم رنجبری و سعدی پور تشکر کنم و هفته معلم رو به بهترین معلما از نظر من از بین مدارس لار و گراش تبریک بگم

  5. نمونه شدن در آموزش و پرورش براساس تکمیل فرم مربوطه هست
    پارتی بازی در کار نیست.وبستگی به کسب مقام در زمینه های مختلف هنری فرهنگی و…آموزش ضمن خدمت و سابقه کار و تقدیر نامه و…دارد.

  6. مدیر نمونه آقای پاک سرشت،معاون نمونه آقای ناصری،معلمین نمونه آقایان زارعی و اکبری و خورشیدی و مهیایی(شیمی).
    این افراد واقعا پرتلاش و دلسوز و الگوی به تمام معنایی هستند که خیلیا قدرشونو نمیدونند.دست تک تکشونو میبوسم

  7. من از مسوولین آموزش و پرورش گراش می خواهم خیلی شفاف امتیاز خانم فاطمه سعادت که مدیر نمونه استانی شدند رو همین جا اعلام کنند.

  8. جا داره همینجا از اساتید و دبیران سابقم قدردانی کنم.و امیدوارم موفق باشند.
    جا دارد از همه زحمت‌کشان امثال آقایان پاک‌سرشت. شاه محمدی. مهیایی. روستایی و … تقدیر به عمل آید.

  9. دوست دارم معلم کلاس اول ابتدایی ام را ببینم و بارها خواستم خدمتش برم و ایشونو ملاقات کنم ولی آدرسشو پیدا نکردم . هر چند دیر شده ولی از همین جا خدمت سرکار خانم فروغ موسوی معلم کلاس اولم روز معلم را تبریک عرض می کنم . شاید از طریق این سایت پیامم را ببینند و نشونی ازشون پیدا کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 نظر
scroll to top