بستن

همه آماده برای دهه‌ی مهدویت

هفت برکه(گریشنا): برای هماهنگی برنامه‌های دهه مهدویت جلسه‌ای در سال کنفرانس فرمانداری گراش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هفت برکه صبح ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت یازده جلسه‌ای با موضوع مهدویت با حضور روسای ادارات شهرستان جهت اعلام برنامه‌ها برگزار شد. در این جلسه ابتدا فرودی، فرماندار شهرستان گراش و سپس روسای ادارات سخنرانی کردند.

فرماندار گراش ضمن خوش آمدگویی و تبریک اعیاد شعبانیه گفت:« از همه دست‌اندرکاران در خصوص تقویت برنامه‌های عقیدتی نسل درخواست همکاری داریم. دشمنان برنامه‌های عجیبی در مورد شبه افکنی در خصوص مهدویت دارند که باید همه ادارات و نهادها تلاش کنیم دین اسلام و مذهب تشیع را مبتنی بر عقل ترویج کنیم.»

فرودی همچنین گفت:« سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر که نقطه عطف جنگ بود را گرامی می‌داریم و از روسای ادارات می‌خواهیم تا ادارات را تزیین کنند تا فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل بعد منتقل کنیم.»

در ادامه جلسه عبدالله شیرزادی، رییس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گفت:« چند روز قبل جلسه‌ای برگزار کردیم که همه ادارات شرکت نداشتند و برای برنامه‌های دهه مهدویت اعلام آمادگی نکردند. باید دهه مهدویت طوری در شهرستان برگزار شود که وقتی وارد شهر می‌شویم مشخص باشد که ایام مهدویت است. لذا از اداراتی که امروز در جلسه حضور دارند خواهشمندم برنامه‌های خود را اعلام کنند.»

به جز برنامه‌های اعلام شده پیشین، شورای شهر و شهرداری شهرستان شنبه اول خرداد،‌ شب نیمه شعبان با دعوت از حمیدرضا ماهی صفت(مستربین ایران) جشنی را برگزار می‌کنند. اداره اوقاف، جشن نیمه شعبان در امام‌زاده سبزپوش(محمدزینا) و بقعه شیخ عبدالله انصاری، ناحیه مقاومت سپاه، خاطره گویی از زمان جنگ، کمیته امداد، جمع‌آوری صدقه برای سلامتی امام زمان و تهیه قربانی برای روز نیمه شعبان، اداره دامپزشکی، واکسیناسیون رایگان احشام و توزیع شیرینی به جمع برنامه‌هایی که از قبل اعلام شده بود اضافه شد.

حجت الاسلام موسوی از مرکز بنیاد مهدی موعود قم از دیگر مهمانان این جلسه بود که دقایقی سخن گفت.

موسوی با نگاهی به فیلم‌های ضد اسلامی گفت:« با ساخت این فیلم‌ها می‌خواهند دید مردم به اسلام و شیعه را عوض کنند که مردم ما باید آگاه باشند که این‌ها فقط برای تخریب اسلام است و نباید تحت تاثیر این فیلم‌ها قرار گیرند.»

موسوی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مسابقه نقاشی  بیست و چهارم اردیبهشت ماه که با موضوع نقش موعود برگزار شد اشاره کرد و گفت:« روز گذشته به محل برگزاری مسابقه نقاشی رفتم و با تک تک این بچه‌ها صحبت و نقاشی‌ها را نگاه کردم. با نگاهی به نقاشی‌ها می‌شد فهمید که دشمنان هنوز موفق نشده‌اند که مهدی (عج) و شیعه را در بین مسلمانان تخریب کنند چرا که همه بچه‌ها مهدی را با لباسی سبز و صورتی نورانی نقاشی کرده بود و این یعنی کودکان ما هم مهدی را می‌شناسند.»

مسابقه نقاشی با موضوع مهدویت از برنامه‌های اجرا شده توسط کانون روایت آفتاب و بنیاد حضرت مهدی (عج) بود که بیست وچهارم اردیبهشت ماه با استقبال زیاد کودکان برگزار شد. قرار است شصت نقاشی از بین صد و شانزده اثر انتخاب شوند و در مرحله بعد روز جمعه سی و یکم اردیبهشت به رقابت بپردازند.

mahdaviat1

mahdaviat

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top