بستن

ساخت اداره و استخدام دامپزشک خواسته‌ گراشی‌ها از مدیرکل

هفت برکه (گریشنا): فرسوده، معاون فرماندار گراش با هدف پیگیری مشکلات حوزه دام‌پزشکی و استفاده از ظرفیت فرآورده‌های گوشتی و دام پروری شهرستان با دکتر مهندس، مدیر کل دامپزشکی استان فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش دفتر فرمانداری، معاون فرماندار گراش در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان فارس با بیان این که اولویت دامپزشکی تامین گوشت سالم است، افزود: «تامین فرآورده‌های گوشتی سالم امنیت غذایی جامعه را بالا می‌برد و تغذیه مناسب باعث افزایش شاخصه‌های سلامت می‌شود.»
قاسم فرسوده، تکمیل چارت سازمانی و تامین نیرو، تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه ساخت اداره دامپزشکی شهرستان و تامین نیرو نظارت و رسیدگی به وضعیت دامپزشکی در بخش ارد و بخش مرکزی را از مهم‌ترین مشکلات حوزه دامپزشکی در شهرستان گراش عنوان کرد.
وی از پیگیری و تلاش دکتر علیرضایی ریس اداره دامپزشکی شهرستان تقدیر کرد و افزود: «پروژه ساخت اداره دام پزشکی با زیر بنایی بالغ بر ۵۵۰ متر مربع با پیشرفت پنجاه درصدی با اعتبار صرف شده بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان در حال ساخت است که امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز بتوانیم هر چه سریع‌تر این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.»
مدیر کل دامپزشکی استان فارس با تشریح اهمیت مسایل دامپزشکی و رعایت قوانین و مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام بر ضرورت ساخت و راه اندازی سردخانه در محل کشتارگاه تاکید کرد.
دکتر مهندس در این سفر از ساختمان نیمه تمام اداره دامپزشکی شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت. در این جلسه مسایل و مشکلات حوزه دامپزشکی مورد بررسی قرار گرفت و مدیر کل نسبت به تامین نیرو و تخصیص اعتبار قول مساعد و همکاری داد.

دکتر علی‌رضایی، رییس اداره دامپزشکی شهرستان گراش گفت: «طی سفر دکتر مهندس، مدیر کل دام‌پزشکی استان فارس به شهرستان گراش و پیگیری فرمانداری یک نفر نیرو دکتر دامپزشک برای گراش تامین شده است که از خرداد ماه سال جاری کار خود را شروع و در هفته، دو روز به ارد خواهد رفت.»

farmandari

در برنامه‌ای دیگر به مناسبت گرامی‌داشت هفته‌ی مهدویت، اداره‌ی دامپزشکی شهرستان با مشارکت کانون مهدویت اقدام به واکسیناسیون احشام بر علیه بیماری تب برفکی کرد. پخش بسته‌های شیرینی بین دامداران در راستای حفظ و کرامت دهه مهدویت از نکات قابل توجه این برنامه بود. کانون مهدویت شهرستان تامین شیرینی برای این مراسم را برعهده گرفت.

dampezeshki4

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

3 نظر

  1. اقای مجتبی ام عزیز والا من خودم به شخصه معتقدم کادر اداری دامپزشکی گراش از زحمت کشترین و دلسوزترین نیرو ها و ادارات شهرستان و منطقه هستن و از صمیم قلب برای اینجور نیروهایی آرزوی موفقیت رو دارم

  2. راسی دوست عزیزم من توجه تو رو به عکسای بالا سوق میدم به نظرت آیا در چهره افراد بالا نشانی از پولکی بودن میبینی و به نظرت چه کسایی حاضر میشن از صبح زود تا شب در گرمای هوا تو روستاها بدون هیچ چشم داشتی واکسن دام بزنی تا جلوگیری بشه از بروز بیماری ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top