بستن

رویش بانک شهر، روبه‌روی شهرداری

هفت‌برکه (گریشنا): خودپرداز بانک شهر روبه‌روی ورودی شهرداری گراش در میدان شهید برزگران احداث شد.

به گزارش خبرنگار هفت برکه، صبح امروز، سی‌ام اردیبهشت‌ماه، این خودپرداز با گرفتن مجوز احداث از شورای ترافیک شهرستان، روبه‌روی شهرداری نصب و آماده‌ی بهره‌برداری شد. رحمت‌الله صدیق، مسئول شعبه‌ی بانک شهر لارستان می‌گوید: «با پیگیری‌های شهردار و از آن‌جایی که موقعیت فرهنگی و اقتصادی گراش نسبت به شهرهای همجوار در سطح بالاتری قرار دارد، افتتاح دستگاه شهرنت بانک شهر در گراش برای ما در اولویت بود.»

دستگاه شهرنت بانک شهر دارای چهار قابلیت خودپرداز، خودپرداخت، صدور کارت هدیه رایگان و خود بانک است، و با حضور کاربر راهنما به صورت بیست و چهار ساعته خدمات خود را ارائه می‌دهد. قرار است شهرداری گراش تاچند روز آینده یک گراشی را به عنوان کاربر راهنما به شهروندان معرفی کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این خودپرداز، به افتتاح حساب بانکی در بانک شهر اقدام کنند و از خدمات آن استفاده کنند. دربخش خوددریافت افراد می‌توانند به صورت روزانه بدون مراجعه به بانک مبلغ دویست میلیون ریال را از خودپرداز دریافت کنند. در بخش صدور کارت هدیه؛ مراجعه‌کنندگان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز بین مبلغ سی تا پانصد هراز تومان با طراحی و تبریک‌نوشته‌ی دلخواه، کارت هدیه صادر کنند. ارائه این خدمات رایگان است. در بخش خود بانک نیز امکان هرگونه افتتاح حساب، انتقال حساب به بانک‌های دیگر و … وجود دارد.

bank shar3

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top