بستن

شنبه – ساعت ۶: فردفانی در آغوش همشهریانش

هفت‌برکه (گریشنا): شهر گراش آماده می‌شود که در شب میلاد امام زمان (عج) از مجتبی فردفانی استقبال کند.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، اصغر فرودی، فرماندار گراش، در پیامی افتخارآفرینی فردفانی به مردم متدین شهرستان گراش را تبریک گفت. قاسم فرسوده، معاون فرماندار گراش، نیز خبر داد مراسم استقبال ساعت ۱۸ روز شنبه اول خردادماه برگزار می‌شود.

با هماهنگی انجام شده، استقبال مردمی از روبه‌روی شهرداری گراش انجام می‌شود و بعد از حرکت از داخل شهر، مجتبی فردفانی و همراهان برای ادای احترام به گلزار شهدای ناساگ می‌روند. مراسم نهایی نیز تا پیش از اذان مغرب در حسینیه اعظم برگزار می‌شود.

دیدار شرکت کنندگان در سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و جامعه قرآنی کشور
دیدار شرکت کنندگان در سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و جامعه قرآنی کشور

متن پیام فرماندار گراش به این مناسبت:

باسمه تعالی

مایه مباهات و سرور است که  برادر ارجمند جناب آقای مجتبی فردفانی حافظ برجسته قرآن مجید از فرزندان دیار گراش سرافراز توانست به عنوان نماینده و سفیر شایسته ملت بزرگ ایران در بین نمایندگان ۷۵ کشور جهان مقام نخست سی و سومین دوره مسابقات بین المللی حفظ قرآن مجید را به خود اختصاص دهد و بار دیگر صبغه دین پروری، قرآن‌پژوهی و استعداد ایرانیان را متجلی سازد.

جا دارد درخشش باشکوه، افتخارآفرین و پرعظمت این تربیت‌یافته مکتب قرآن در عرصه جهانی را به ملت مسلمان ایران اسلامی، مردم متدین شهرستان گراش، مربیان و خانواده گرامی تبریک عرض نمایم.

اصغر فرودی – فرماندار شهرستان گراش

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. الله الله فی القرآن، لایسبقکم بالعمل به غیرکم
    (امام علی(ع))

    برادرگرامی و حافظ محترم کل قرآن کریم جناب آقای مجتبی فردفانی
    کانون بسیج مداحان شهرستان گراش ، افتخارآفرینی وکسب رتبه اول رشته حفظ سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قران را به جنابعالی و جامعه قرآنی شهرستان گراش تبریک عرض نموده و دوام توفیق شما را از خداوند متعال مسألت می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top