بستن

فردفانی: سلام شما را به رهبری رساندم

هفت‌برکه: نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن در بخش حفظ، با استقبال پرشور همشهریان خود وارد گراش شد. یک خودرو پژو پارس و هشت و نیم سکه بهار آزادی، هدیه گراشی‌ها به پاس این افتخار بود.

مجتبی فردفانی در صحبت‌های خود در حسینیه اعظم گراش با تشکر دوباره از همشهریان و خانواده خود، از دیدار با رهبری و نحوه برگزاری مسابقات سخن گفت.

Fardfani-Yahyapoor (3)

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، مجتبی فردفانی شنبه اول خردادماه ابتدا در جلوی بیمارستان امام رضا (ع) لار با استقبال جمعی از معتمدین شهر لار و خانواده خود روبه‌رو شد. در این مکان پیام جمشید جعفرپور به مناسبت این افتخارآفرینی خوانده شد. در بخش پایانی این پیام آمده است: «اینجانب این موفقیت فرهنگی را به فرزند عزیز، مجتبی فردفانی، و خانواده محترم وی و اهالی ولایی گراش و کل منطقه لارستان تبریک عرض نموده و موفقیت فرزندان این خطه را در همه زمینه‌های فرهنگی به ویژه قرآنی از خداوند متعال خواهانم.»

میدان شهید برزگران گراش نیز از مردم منتظر و چشم به راه پر بود. بعد از توقفی کوتاه، کاروان مستقبلین راهی حسینیه اعظم گراش شد. خودروی اهدایی با روبان قرمز جلوی حسینیه اعظم خودنمایی می‌کرد و هر کدام از همشهریان به دنبال فرصتی برای تبریک و روبوسی بودند.

به گزارش دفتر فرماندار گراش، اصغر فرودی فرماندار گراش ضمن تشکر و قدردانی از استقبال گسترده و با شکوه مردم ولایت مدار شهرستان از نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی سی و سومین دوره حفظ کل قران مجید و کسب مقام نخست، گفت: «کسب مقام نخست حفظ قران کریم به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی یک افتخار معنوی و قرانی برای شهرستان و استان فارس است که برای اولین بار در طول تاریخ برای استان فارس این افتخار بزرگ کسب شده است.» فرودی گام نهادن در مسیر معارف اسلامی و قرآنی را زمینه‌ساز این درخشش و افتخار قرانی دانست.

 

Foroodi-Hojjat Abedi

مجتبی فردفانی در سخنانی کوتاه، یک بار دیگر از همشهریان خود تشکر کرد: «این افتخار را تقدیم می‌کنم به همه همشهریان عزیز که از طفولیت با هم بزرگ شدیم. وظیفه خودم می‌دانستم جواب محبت‌های شما را بدهم و از تک‌تک شما تشکر می‌کنم.»

فردفانی از تاثیر خانواده خود نیز سخن گفت: «مادرم خیلی برای من زحمت کشیده است و از سه چهار سالگی قرآن را در گوش من خوانده است. پدر عزیزم که زحمت کشیدند و خواهرم که خودش یک شخصیت قرآنی است.» او از مردم نیز برای این استقبال گرم تشکر کرد: «امروز استقبال خیلی خوب بود و سنگ تمام گذاشتید. خوشحالی شما انرژی مضاعفی به من می‌داد.»
نفر اول مسابقات حفظ در مورد روند برگزاری مسابقات امسال گفت: «مسابقات در سه مرحله مقدماتی و نیمه‌نهایی و نهایی برگزار شد. من در مرحله نیمه‌نهایی کمی از نظر حسن حفظ امتیاز از دست دادم ولی همان‌طور که قول داده بودم در مرحله نهایی جبران کردم.»

فردفانی قرائت در بیت‌ رهبری را از افتخارات بزرگ خود دانست و گفت :«تلاوت در بیت رهبری برای من از کسب مقام اول خوشحالی بیشتری داشت. سعی کردم آیات انتخاب شده، متناسب با شرایط روز باشد. در دیدار رهبری درخواست من این بود که صیغه محرمیت را بخوانند و چند سال که ایشان صیغه‌های عقد را غیابی می‌خواندند که با این پیش‌نهاد موافقت کردند. در خواست اول را که قبول کردند، گفتم انگشترتان را هم به من لطف کنید که قبول کردند. گفتند اهل کجا هستی و گفتم اهل گراش هستم و اهالی گراش هم خدمت شما سلام دارند که رهبری خوشال شدند و با علامت سر تایید کردند.»

عکاسان مراسم امروز را ثبت کردند. عکس‌های مجید افشار و یحیی‌پور را در این خبر ببینید و عکس‌های محمد رستم‌پور در گزارش تصویری جداگانه منتشر شد. (+) گزارش نام‌آور خبرنگار خبرگزار صدا و سیما نیز به دلیل تراکم اخبار دو روز بعد پخش می‌شود و می‌توانید بعد از پخش، در کانال گراش در تلگرام ببینید.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

2 نظر

  1. ماشاالله خدا حفظش کنه همچین آدمایی باعث افتخار ما ملت گراشه
    با آرزوی موفقیت بیشتر جوانان شهرمون مخصوصا آقای فردفانی

  2. با سلام وآرزوی سلامتی وموفقیت روز افزون جناب استاد فردفانی در تمامی مراحل زندگی. امیدوارم مردم ومسئولین قدر قهرمانان شهرستان را در تمامی زمینه ها ورشته ها بدانند وبرای پیشرفتشان چه مادی وچه معنوی کم نگذارند. به امید روزهای بهتر وخبرهای خوب وشادی آفرین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top