بستن

عیددیدنی در مراکز توان‌بخشی

هفت‌برکه (گریشنا): فاطمه خواجه، عضو شورای شهر به همراه جمعی از بانوان شهرستان و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی گراش با رفتن به مراکز توان‌بخشی شهرستان گراش و لار، با معلولین و مددکاران و مسولین این مراکز دیدار کردند.

به گزارش محمد رستم‌پور، عصر روز یکشنبه، دوم خرداد، هم‌زمان با روز میلاد باسعادت حضرت صاحب الزمان (عج)، مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر با همکاری جمعی از بانوان و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی گراش در راستای تبریک این روز خجسته و عرض خدا قوت به مددجویان و مددکاران مرکز توانبخشی شهرستان گراش و لار، با در دست داشتن شیرینی و هدایایی از طرف جمعی از خیّرین، از این مراکز بازدید کردند.

فاطمه خواجه می‌گوید: «این ملاقات و بازدید با شور و نشاط وصف‌ناپذیری همراه بود و باعث دوستی ملاقات‌کنندگان و معلولین و مسئولین این مراکز توان‌بخشی شد. هدف اصلی این دیدار، هم‌نشینی با هم‌نوعانی بود که به مصلحت خداوند، ناخواسته اسیر بیماری شده‌اند و در این میان وظیفه‌ی انسانی ماست که به سراغ این افراد برویم تا با دستان نوازشگر، محبت و انسانیت را به آنان عرضه کنیم و آرزوی سلامتی برای آنان از خداوند منّان داشته باشیم.»

marakez tavanbaghshi4

 

1 نظر

  1. باعرض پوزش از خانم سهیلا کارگر و نجمه غفوری
    عکسهای این خبر از خانمها کارگر و غفوری بوده است که موقع انتشار سایت به اشتباه با نام اینجانب درج شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top