بستن

امام زمان (عج) به روایت بچه‌ها

هفت‌برکه (گریشنا): مسابقه‌ی نقاشی نقش موعود در دو مرحله برگزار شد. در مرحله‌ی اول نقاشی‌ شصت نفر و در مرحله‌ی دوم نقاشی پانزده نفر به عنوان نقاش برتر انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار هفت برکه، سوم خردادماه در مراسمی از نفرات اول تا پانزدهم مسابقه‌ی نقاشی نقش موعود در حسینیه‌ی ابوالفضل (ع) تقدیر شد. این مسابقه با همکاری بنیاد مهدی موعود (عج) و کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب به منظور پرورش فکری و شناخت حضرت مهدی صاحب‌الزمان (عج) با حضور صد و چهل کودک و نوجوان در دو رده‌ی سنی ۴ تا ۸ سال و ۸ تا ۱۲ سال در حسینیه‌ی حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد. پس از آن با نظر داوران، شصت نفر به مرحله‌ی نهایی راه یافتند و پس از برگزاری دور دوم، پانزده نفر به نیت پانزدهم شعبان، روز ولادت امام زمان (عج)، به عنوان برگزیده معرفی شدند.

نقاشی‌های ملیکا دالوند، اسما سلمانی، فاطمه فقیهی، اسما قامت و ریحانه زین‌ا‌لدینی به عنوان پنج اثر برتر و نقاشی‌های فاطمه خدمتی، زهرا عباس‌زاده، فاطمه درویشی، غزل فتاحی، هانیه بهمن‌پور، ریحانه غلامی، مریم فرجی، فاطمه عباس‌پور، حنانه خواجی و دنیا بیات از دیگر اثرهای برگزیده در این رقابت بودند.

حجت‌السلام و المسلمین برادران، حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین پارسا، محمدعلی شامحمدی از کانون روایت آفتاب، عبدالله شیرزادی از بنیاد مهدی موعود (عج)، محمدعلی فقیهی مسئول حسینیه ابوالفضل (ع) و خانواده‌های نفرات برگزیده و عموم مردم در این مراسم حضور داشتند.

naghashi5

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

9 نظر

  1. اگر راست میگویید تمام ۶۰ نقاشی را بزارین تو دید مردم تا مردم انتخاب کنند.اون موقع روسیاهی وپارتی بازی معلوم میشه

  2. در جواب آقای محمود .
    در حسینیه حضرت ابوالفضل موقع اجرای برنامه اهدای جوایز هر ۶۰ نقاشی به صورت نمایشگاه نقاشی در معرض دید عموم قرار گرفت . و این نقاشی ها در هر دو مرحله توسط ۳داور با مدرک طراح و گرافیست و مذهبی انتخاب شده و اعلام گردیده است . و اگر هم باز شما شک دارید تمام آثار شرکت کنده ها در موسسه هفت برکه موجود و می توانید جهت بازدید تشریف بیاورید ..

  3. سری قبل هم که دختر من شرکت کرد تابلو بود پارتی بازیه.چون خودم چنتا از نقاشی هارو نگاه کردم .قبلا هم این اتفاق زیاد افتاده

  4. پس چرا جواب پیام محمود را ندادید؟
    چرا اقرار نمیکنید که پارتی بازی کردید
    هرچند اقای …خودش اقرار کرده بود ولی اعتراف بکنید تا همه بدونن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top