بستن

«افتخارآفرین» در افسانه ۴۸

هفت‌برکه: تازه‌ترین شماره «افسانه» با عکسی از دیدار مجتبی فردفانی با رهبر معظم انقلاب منتشر شد.

شماره ۱۶ افسانه گراش با تیتر «افتخارآفرین» آغاز می‌شود. محمد خواجه‌پور در سرمقاله‌ی این شماره، مسیر حرکت مجتبی فردفانی را حاصل سال‌ها تلاشِ فعالان قرآنی دانسته و نوشته است: «فردفانی برای رسیدن به یکی از قله‌های فعالیت فرهنگی، راه سختی را طی کرده است. اما رسیدن او به این قله حاصل سال‌ها تلاش و سرمایه‌گذاری شهر گراش در زمینه فعالیت‌های قرآنی بود. به خاطر همین است که این افتخار برای بسیاری از گراشی‌های رشک‌برانگیز است زیرا خود را در آن سهیم می‌دانند.»

در بخش ورزشی خبر موفقیت تیم فوتسال مدرسه ابتدایی شاهد و میثم صمیمی تکواندوکار گراشی دیده می‌شود. صفحه سوم به آگهی‌های ثبتی اختصاص دارد و در صفحه پایانی نیز خبر حضور کیوان محسنی در جشنواره کن فرانسه دیده می‌شود.

شماره ۱۶ افسانه گراش (شماره ۴۸ پیوسته) نیمه اول خرداد در گراش منتشر شد. می‌توانید این شماره را از سایت جار بخرید. یا به رایگان از هفت‌برکه دانلود کنید. آرشیو افسانه گراش در سایت هفت‌برکه موجود است. (+)

Afsaneh48

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. با سلام؛
    جناب خواجه پور حقیر سراپا تقصیر به نوبه خود از أفق بلند و بسیار جانانه و بجای شما و سخن دل أهالی این عرصه در تشریح علل و عوامل این افتخار آفرینی و بخصوص اجر نهادن به تمام زحمات اساتید و کسانی که در رسیدن به این قله از جان و دل و مال خود بینمت و دور از چشم گذشتند، تا ما شاهد چنین روزهای جش و شیرینی را برای همشهریان و ملت خود باشیم ، نهایت تشکر و سپاس را دارم.

    (تعزُّ مَنْ تشاءُ و تُذِلُّ مَنْ تشاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ )

  2. عرض ادب و احترام؛
    سرکار خانم(رویا)
    ضمن تشکر از شما ؛بنده رو عفو بفرمایید،

    جمله رو یکپارچه مطالعه بفرمایید، حقیر در این مجال اندک سعی کردم تمام علل و عوامل دیدن این روزهای شاد رو در چند خط و کلمه ی ناچیز عرض کنم .علت فقط همین مجال اندک بود.ولی فرمایش شما هم متین.. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top