بستن

مهندس مظفری‌فرد فرمان سازمان حمل و نقل را به دست گرفت

هفت‌برکه (گریشنا): مهندس علی‌اکبر مظفری‌فرد، شهردار اسبق شهر گراش، به عنوان مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی گراش و حومه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش، پیش از این جواد زحمت‌کشان سرپرستی سازمان حمل و نقل را برعهده داشت. با حکم غلامعباس زارع، شهردار گراش و رییس شورای سازمان حمل و نقل، علی‌اکبر مظفری‌فرد به عنوان مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی گراش و حومه معرفی شد. جواد زحمت‌کشان نیز بعد از این به عنوان قایم مقام و امور مالی سازمان حمل و نقل همکاری خود را با این سازمان ادامه خواهد داد.

علی‌اکبر مظفری‌فرد، شهردار منتخب دوره اول شورای اسلامی شهر گراش بود. در سابقه او اشتغال در اداره کل راه و شهرسازی لارستان و مشاور شهردار لار نیز دیده می‌شود. مهندس مظفری‌فرد طراح خطوط مینی‌بوس‌رانی داخل شهری گراش بوده است.

در حکم انتصاب مظفری‌فرد آمده است:

با استعانت از پروردگار متعال و نظر به سوابق ارزشمند مدیریتی و تخصص جنابعالی و با توجه به پیشنهاد هیات مدیره محترم سازمان حمل و نقل همگانی گراش و حومه و در اجرای ماده ۲۳ اساسنامه سازمان حمل و نقل، به موجب این حکم مسئولیت مدیریت عامل سازمان حمل و نقل همگانی گراش به جنابعالی محول می‌گردد. ضمن آرزوی توفیق امید است با اتکال به ایزد منان و مدیریت کارآمد شما موجبات ارتقا وضع حمل و نقل عمومی شهر را فراهم سازد.

haml v naghel

6 نظر

    1. این سازمان، سازمان حمل و نقل شهری وابسته به شهرداری است که در گراش وجود دارد. ولی یک سازمان حمل و نقل دیگر هم است که مربوط به ترابری بین شهری و جاده‌ای است که در اداره کل راه و شهرسازی لارستان مستقر است.

  1. قبلا جناب دارشی کارمند زحمتکش شهرداری یک تنه این کار را انجام میداد و براحتی از پسش برمی اومد جاذبه و دافعه کاریش هم عالی بود۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top