بستن

پایان خرداد، مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی

Maliat هفت‌برکه (گریشنا):‌ روابط عمومی اداره امور مالیاتی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان گراش، اطلاعیه‌ای را درباره آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی منتشر کردند.

در این اطلاعیه آمده است که مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) از تیرماه به خردادماه تغییر یافته و مودیان محترم بایستی اظهارنامه الکترونیکی عملکرد سال ۱۳۹۴ را از طریق سامانه www.tax.gov.ir حداکثر تا پایان خردادماه ۱۳۹۵ ارایه نمایند.

بر اساس قانون مالیات‌های مستقیم، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر در‌آمد صاحبان شرکت‌ها و موسسات و صاحبان محترم املاک اجاری و مستغلات (اشخاص حقوقی) تا پایان تیر می‌باشد و مودیان بایستی اظهارنامه الکترونیکی عملکرد سال ۱۳۹۴ را از طریق سامانه www.tax.gov.ir حداکثر تا پایان تیرماه ۱۳۹۵ ارایه نمایند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که انجام تکالیف قانونی و تکمیل و ارسال اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی در مهلت مقرر توسط اشخاص فوق،‌ موجب استفاده از معافیت‌های پایه مالیاتی و برخوداری از تسهیلات و مزایا در قانون مالیات‌های مستقیم خواهد شد و عدم انجام تکالیف و عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی موجب تعلق مالیات بیشتر و جرائم غیرقابل بخشش می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و داشتن هر گونه سوال می‌توانید با شماره‌های ۵۲۴۴۲۵۸۸ و ۵۲۴۴۲۸۶۱ تماس بگیرید.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top