بستن

خیر اَردی مجتمع فرهنگی-مذهبی یک میلیاردی ساخت

هفت‌برکه (گریشنا): با حضور فرماندار گراش سالن و مجتمع فرهنگی مذهبی بیت‌الزهرا (س) در بخش ارد افتتاح شد.

به گزارش دفتر فرماندار گراش، به مناسبت میلاد باسعادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت (ع)، مجتمع فرهنگی مذهبی خیرساز بخش ارد با حضور فرماندار گراش، امام جمعه و بخشدار ارد و مسولین دستگاه‌های اجرایی بخش و شهرستان و حضور پرشور اقشار مختلف مردم ارد افتتاح شد.

13950401-Arad-Farmandar03

مجتمع فرهنگی مذهبی بیت‌الزهرا (س) بخش ارد را حاج علمدار قاسمی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع ساخته است. از سالن بزرگ این مجتمع برای برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی استفاده خواهد شد.

فرماندار گراش در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی مذهبی بیت الزهرا (س) با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: «فقدان مجتمع‌های فرهنگی مذهبی یک معضل جدی در بخش ارد بود که با همت خیرین، این نیاز شناسایی و با ساخت این مجتمع، قطعا زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی بخش ارد توسعه خواهد یافت.»

اصغر فرودی با بیان این که افزایش فضای فرهنگی مهم‌ترین نیاز مناطق محروم است، اظهار داشت: «جامعه امروز ما با معضلات جدیدی دست و پنجه نرم می‌کند و نیاز است از ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقای دانش و آگاهی مردم نسبت به مشکلات و معضلات اجتماعی استفاده کرد.»

وی همت خیرین در راستای ارتقای شاخصه‌های فرهنگی و توجه به جوانان را ارزشمند عنوان کرد و افزود: «مشکلات جوانان در زمینه اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و اشتغال برای جامعه زنگ خطر است.» اصغر فرودی با تاکید بر اینکه آسیب‌های اجتماعی با رنگ و بوی جدیدی در جامعه رخ نمایان می کنند، افزود: اقدامات فرهنگی گام اول جلو‌گیری از آسیب اجتماعی و توسعه همه جانبه جامعه است.

وی رفع مشکلات اجتماعی را تقویت زیرساخت‌های فرهنگی عنوان داشت و اضافه کرد: ایجاد امید و شور و نشاط در جامعه یک ضرورت هدفمند است که مقام معظم رهبری در این خصوص دغدغه‌های خود را مطرح و دولت تدبیر و امید نیز بر ارائه راهکارهای اساسی توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی و رفع مشکلات و معضلات اجتماعی تاکید دارد.

فرماندار گراش در این مراسم از حاج علمدار قاسمی خیر ساخت پروژه فرهنگی مذهبی بیت الزهرا (س) قدردانی کرد.

13950401-Arad-Farmandar07

حجت السلام و المسلمین شاه چراغ امام جمعه ارد در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین بخش ارد گفت: یکی از راهکارهای مهم رشد جامعه توسعه زیرساختهای فرهنگی است که امیدواریم خیر گرانقدر همچنان که این بنا را ساخته‌اند در این امور پیش قدم باشند.

وی شناخت نیاز جامعه و ضرورت رسیدگی به آن را مهم عنون کرد و افزود: دشمن برای این که بتواند با جوانان ما مقابله کند برنامه‌ریزی می کند.

ابتدای این مراسم با قرائت قران قاری سید ذبیح‌الله سعادت و مولودخوانی محمدحسن عباسپور همراه بود. اهدای جوایز ارزنده از دیگر برنامه‌های جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) بود.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top