بستن

جمعه‌ی وحدت با دعوت به راهپیمایی روز قدس

هفت‌برکه (گریشنا): جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به ریاست قاسم فرسوده، معاون فرماندار گراش، و با حضور مسئولین شهرستان در فرمانداری برگزار شد.
به گزارش دفتر فرمانداری، راهپیمایی روز قدس جمعه ۱۱ تیرماه، ساعت یازده و نیم از جلوی حسینیه چهارده معصوم (ع) شروع می‌شود. راهپیمایان به سمت سه‌راه آبیاری حرکت می‌کنند و در مسیر برگشت به سمت حسینیه اعظم خواهند رفت. این برنامه با سخنرانی اصغر فرودی، فرماندار گراش، و قرائت قطع‌نامه در بین نماز پایان خواهید یافت.

معاون فرماندار گراش در این جلسه با بیان این که راهپیمایی روز قدس معادلات سیاسی جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اظهار داشت: «حضور چشم‌گیر مردم در راهپیمایی روز قدس ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کند.» قاسم فرسوده با تاکید بر این که روز قدس نماد وحدت امت اسلامی است، افزود: «راهپیمایی روز قدس یک حرکت جهانی در راستای تقویت وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان جهان است که امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز آزادسازی قدس نامگذاری کرده‌اند.» وی ضمن دعوت از حضور باشکوه روزه‌داران در مراسم راهپیمایی روز قدس اضافه کرد: «شرکت آحاد مردم شریف کشور در راهپیمایی به منزله حفظ دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر ظلم و ستم رژیم اشغال‌گر قدس شریف است.»
قاسم فرسوده، معاون فرماندار گراش، در این جلسه آزادسازی فلوجه را به مردم عراق تبریک گفت و سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم، عالم بزرگ دینی بحرین توسط آل خلیفه را محکوم کرد.
راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۱ تیرماه سال جاری هم‌زمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و هم‌گام با سراسر کشور در شهرستان گراش و بخش‌های تابعه برگزار خواهد شد.

roz ghods2

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top