بستن

باشگاه‌های بدن‌سازی گراش را بشناسید

هفت‌برکه (گریشنا): مدیران چهار باشگاه بدن‌سازی گراش برنامه‌های آینده خود را هماهنگ کردند.

به گزارش هیات بدن‌سازی و پرورش اندام گراش، مسئولین باشگاه‌های شهرستان ۳ تیرماه ۱۳۹۵ برای هم‌اندیشی در نمازخانه اداره ورزش و جوانان گرد هم آمدند. به گفته مصطفی دانشور، رییس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام، «هدف این جلسه تعیین سطح کیفی باشگاه‌ها و ارایه پیشنهادها و انتقادات مدیران باشگاه‌ها و تعامل بیشتر آنان بود.»

با تصمیم مدیران باشگاه‌های بدن‌سازی و موافقت هیات، از پایان تابستان برای ثبت‌نام ورزشکاران هزینه پایه‌ای مشخص خواهد شد. همچنین هر باشگاه به ازای هر نفر ثبت‌نامی ۵۰۰ تومان برای هزینه‌های جاری هیات به حساب هیات واریز خواهد کرد. تشکیل کارگروه نظارت بر باشگاه‌ها از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

در حال حاضر پنج باشگاه بدن‌سازی و تناسب اندام در گراش فعال است. کلوپ تخصصی ورزشی امید با مدیریت علیرضا دانشور در بلوار سپاه قرار دارد. باشگاه بدن‌سازی هلال‌ احمر با مدیریت محمدصادق رحمانیان در بلوار شهدا، باشگاه بدن‌سازی آبشار با مدیریت علی‌اکبر سالاری در مجموعه آبشار اندیشه، باشگاه بدن‌سازی فروزان با مدیریت اسماعیل فروزان به زودی در خیابان بسیج افتتاح می‌شود. کلوپ امید و باشگاه بدن‌سازی آبشار در بخش فیتنس و آیروبیک بانوان نیز فعال هستند و دو باشگاه دیگر اختصاصی مردان است. باشگاه آفتاب با مدیریت خانم نوروزی در بلوار سرداران باشگاه اختصاصی ایروبیک بانوان است.

‌Badansazi

Badansazi2

3 نظر

  1. هزینه شبی ۲۰ دقیقه ترد میل چند میشه .. بنده به پرورش اندام علاقه زیادی دارم ولی به دلیل بعضی مشکلات مقدور نیست…

  2. با حضور دانشور ها در راس ورزش شاهد پیشرفت کشتی و بدنسازی خواهیم بود رونق ورزش گراش مدیون دلسوزان ورزش است نشاطی که در ورزش شهرستان است باید استمرار پیداکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top