بستن

زنگ خطر مواد مخدر از نمایشگاه تا نماز جمعه

هفت‌برکه (گریشنا): به مناسبت هفته‌ی مبارزه با مواد مخدر، فرماندار شهرستان گراش در جمع نمازگزاران نماز جمعه از نقش محوری مردم در مبارزه با مواد مخدر گفت. همچنین نمایشگاهی به همین مناسبت در پارک شهر در حال برگزاری است.

به گزارش مسئول دفتر فرماندار، اصغر فرودی، فرماندار گراش، در جمع نماز‌گزاران نماز جمعه این هفته با بیان این که باید نقش محوری مردم در مبارزه با مواد مخدر افزایش یابد، اظهار داشت: «مبارزه با مواد مخدر و ریشه‌کن کردن معضلات اعتیاد در جامعه نیازمند عزم ملی است و بدون مشارکت مردم مبارزه با این پدیده شوم و خانمان‌سوز امکان‌پذیر نیست.»
وی با تاکید بر این که جامعه باید در مقابله با این پدیده حساس شود، افزود: «رویکرد مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر، آگاهی بخشیدن و اطلاع‌رسانی از خسارت ناشی از اعتیاد در بین خانواده‌ها و نسل جوان، استفاده از ظرفیت‌های هنری و فرهنگی، ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار و جذب سرمایه‌گذاری، آموزش و افزایش آگاهی مردم را می‌توان از مهم‌ترین راه‌های مقابله با معضل اعتیاد و کاهش مصرف مواد مخدر عنوان کرد.»

برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در شهرستان گراش
همچنین نمایشگاهی با هدف پیشگیری و مبارزه با اعتیاد و سوء مصرف مواد در محل پارک شهر گراش به منظور بازدید عموم مردم دائر شده است. این نمایشگاه پس از برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور فرماندار و رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر و دیگر مسئولین شهرستان، کار خود را آغاز کرد. این نمایشگاه از سوم تیر ماه به مدت سه شب برگزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه، اصغر فرودی، فرماندار؛ و رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان از عوامل اجرایی این اقدام تقدیر و تشکر و از تمامی بخش‌های نمایشگاه بازدید کردند. فرماندار با بیان این که این‌گونه اقدامات نقش بسیار موثری در آگاه‌سازی مردم و جامعه دارد، خواستار برپایی نمایشگاه‌های مشابه‌ در دیگر نقاط و روستاهای شهرستان شد.

peshgeri az eteyad6

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top