بستن

پیام نماینده قوه مجریه به کارکنان قوه قضاییه در گراش

هفت‌برکه (گریشنا): اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش، در پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را به تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران امر قضاوت تبریک گفت.

به گزارش مسئول دفتر فرماندار، در بخشی از این پیام آمده است: کار و تلاش در مسیر عدالت‌گستری و احقاق حق، خدمتی بس ارزشمند و توفیقی الهی است که هدف متعالی حکومت اسلامی است و دستگاه قضا و قضات گرانقدر، عاملان اجرا و نظارت بر تحقق این مهم در جامعه هستند.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری و حراست از قانون اساسی و تبعیت از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام، نقش ارزنده و اساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی ملت شریف بر عهده دارد.

قوه قضائیه مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی، پاسداری از قانون اساسی و تحقق بخشیدن عدالت به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی بر عهده دارد. در همین راستا نامگذاری یکم تا هفتم تیرماه به نام هفته قوه قضائیه، که مزین است به سال‌روز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از بهترین یاران انقلاب و امام، فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش‌گران متعهد عرصه قضا و عدالت و تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را که با ماه مبارک رمضان توأمان شده است به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه و دست‌اندرکاران امر قضا در ایران اسلامی به ویژه در شهرستان گراش، تبریک عرض نموده و موفقیت و تأییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای این عزیزان آرزومندم.

امیدوارم جامعه اسلامی به حد بالایی از عقلانیت در رفتار و تدبیر در امور برسد که اختلافات و دعاوی و خصومت و ناهنجاری‌های اجتماعی و قانون‌شکنی کاهش یابد.

forodi

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. از این بدتر دیگه نمیشه تیتر زد!! همیشه مشکل تیتر زدن داشتین.
    البته منکر زحماتتون نیستیم و کمال قدردانی و تشکر رو داریم.

  2. چرا انگشت نگاری را از گراش گرفتند؟البته بهانه های واهی قابل قبول نبست که مبگن اینجا زندان نداره.بعضی جاها هم بدون داشتن زندان انگشت نگاری دارد.اگربخواهند میدهند.اداره گذرنامه چه شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top