- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

۱۲۵ برای نجات کودک ۹ ساله زنگ خورد

هفت‌برکه (گریشنا): آتش‌نشان‌ها کودک گرفتار شده بین بالابر و دیوار را نجات دادند. بعد از این حادثه، مظفر، پسر ۹ ساله‌ی گراشی، برای ادامه درمان به شیراز منتقل شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی آتش‌نشانی، دیروز سه‌شنبه، هشتم تیرماه ساعت ۱۹:۲۰ در پی تماس تلفنی اهالی مبنی بر گیر افتادن کودکی در بالابر یکی از فروشگاه‌ها واقع در بلوار سپاه، بلافاصله خودرو امداد و نجات آتش نشانی به همراه دو آتش‌نشان باتجربه به محل اعزام شدند. شدت حادثه به قدری بود که پای کودک ۹ ساله به سختی بین دیوار و آهن بالابر برقی گیر افتاده بود. پس از تلاش فراوان و به‌کار‌گیری ست هیدرولیک و دستگاه ورور، آتش‌نشان‌ها توانستتند کودک را رها کنند و به نیروهای درمانی تحویل دهند.
مظفر ۹ ساله پس از پانسمان اولیه به علت شدت جراحات برای ادامه درمان به شیراز منتقل شد. حسینعلی مولایی و محسن حسن‌زاده از آتش‌نشانان اعزامی به محل بودند.
از آن‌جایی که تجمع و ازدحام مردم برای تماشا در محل حادثه باعث کند شدن عملیات امدادرسانی شد، روابط عمومی آتش‌نشانی از مردم تقاضا دارد در هنگام انجام عملیات‌ها از تجمع و ازدحام در اطراف منطقه خودداری کنند تا روند امددادرسانی سریع‌تر انجام شود.

ATASHNESHANI2 [1]