بستن

ساخت خیابان ساحلی آغاز شد

هفت‌برکه (گریشنا): شهرداری با تملک زمین‌‌هایی که در طرح خیابان ساحلی قرار داشت، مسیر اتصال خیابان درمانگاه به خیابان آبیاری را هموار کرد. بدین ترتیب، فاز اول احداث خیابان ساحلی کلید خورد.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، عبدالرضا هرمزی، سخنگوی شورای شهر، از شروع فاز اول این پروژه از دوشنبه، چهاردهم تیرماه، خبر داد: «خیابان ساحلی در فاز اول بعد از تصرف زمین‌های که در مسیر طرح قرار داشت، با همکاری مالکین که نهایت همکاری را داشتند، نهایی شد و اجرای آن از ابتدای خیابان درمانگاه تا آبیاری کلید خورد.»

سخنگوی شورا در خصوص مسیر این خیابان می‌گوید: «در فاز دوم طرح، خیابان آبیار‌ی به خیابان بسیج متصل خواهد شد و در نهایت این مسیر از طریق بلوار آزادی به بلوار خلیج فارس متصل می‌شود. با اتمام این حلقه، امیدواریم قسمت جنوب شرقی به جنوب غربی شهر گراش به هم اتصال پیدا کند تا بخش کوچکی از ترافیک خیابان امام کاسته شود.»

مهندس هرمزی در مورد زمان‌بندی اتمام پروژه می‌گوید: «امیدواریم تا هفته دولت امسال، یعنی ابتدای شهریور، بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم.»

ابوالحسن حسینی، روابط عمومی شهرداری، نیز بیان می‌کند: «چهاردهم تیرماه، عملیات خاک‌برداری این پروژه انجام شد. مهم‌ترین بخش پروژه بحث تملک زمین بود که با صرف هزینه‌ی حدود یک میلیارد و نیم با مالکین زمین توافق و زمین‌ها خریداری شدند. برای به سرانجام رسیدن مراحل بعد، در بحث زیر‌سازی و آسفالت نیز مبالغی هزینه خواهد شد.»

بیست و یکم تیرماه سال ۹۱ در زمان شهرداری مهندس حسین قائدی، کلنگ آغاز عملیات سنگ‌چین رودخانه فصلی پئت و خیابان ساحلی زده شد. در فاز صفر این پروژه، از پل خیابان مدرسه حسنی تا انتهای خیابان آبیاری دیوارچینی انجام شد.

توضیح: خبر منتشر شده در شماره ۵۱ افسانه گراش

saheli

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top