بستن

کمک ۳۰۰ میلیون تومانی روزه‌داران در صندوق‌های کمیته امداد

هفت‌برکه (گریشنا): سیصد میلیون تومان از طریق پایگاه‌های ستاد مردمی رمضان جمع‌آوری شد. علی شعابی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گراش در پیامی بایت این کمک‌های خیرخواهانه از مردم تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، علی شهابی، مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان گراش، با اعلام این خبر گفت: «در ماه مبارک رمضان امسال نیز، طبق روال هر سال و همگام با سراسر کشور، پایگاه‌های ستاد مردمی رمضان این نهاد، با شکوه و عظمت بیشتر و با محوریت مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر (عج)، ستاد برگزاری نماز جمعه و مساجد، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های خداپسندانه مردم نیک‌اندیش در قالب وجوهات اطعام و افطاری و سبد کالای ماه رمضان، وجوهات شرعیه کفارات و فطریه، اکرام ایتام و محسنین، طرح شفاء و کمک به مردم مظلوم یمن و فلسطین و … نمود که در مجموع ارزش ریالی این کمک‌ها به سیصد میلیون تومان رسید که با رعایت موازین شرعی و اداری در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.»

او در ادامه می‌گوید: «در این بین مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر (عج) گراش به عنوان برترین مرکز نیکوکاری در استان با مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان کمک مردمی، دارای بیبشترین حجم مشارکت خیرین در ماه مبارک رمضان بود. ضمن این که این مرکز نیکوکاری در عرصه یاری‌رسانی به مردم مظلوم یمن و فلسطین نیز در کنار پایگاه‌های مردمی ستاد رمضان گراش و بخش ارد در مجموع با ۵ میلیون و پانصد هزار تومان وجه نقد، سهم به‌سزایی در یاری‌رسانی به این مردم مظلوم و دربند ظلم و ستم آل سعود و آل یهود داشت.»

شهابی در مورد سیاست جاری در کمیته امداد حضرت امام بیان می‌کند: «موضوع توان‌مندسازی خانواده‌های تحت حمایت از طریق آموزش‌های لازم و ایجاد فرصت شغلی با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه است تا در آینده نزدیک شاهد استقلال و خودکفایی خانواده‌ها باشیم. اما بدیهی است برای رسیدن به چنین هدف بزرگی، خانواده‌ها نیازمند حمایت در زمینه مسائل و مشکلات معیشتی که گریبان‌گیر آن‌هاست، می‌باشند. مشکلات درمانی، عمرانی، فرهنگی، جهیزیه و کمک معیشت تا زمان خودکفایی خانواده‌ها، مسائلی است که برای به نتیجه رسیدن اهداف امداد باید مد نظرخیر‌اندیش باشد و انتظار می‌رود با همکاری همه‌جانبه خیرین، برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان این خطه از مملکت اسلامی رقم بخورد.»

Shahabi Komiteh

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top