بستن

مجمع‌القرآن گراش در جمع اتحادیه تشکل‌های قرآنی

هفت‌برکه (گریشنا): نماینده موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش در مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در همدان حضور یافت.

به گزارش موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون، مهدی وفائی‌فرد، مدیر روابط عمومی این موسسه، در دوازدهمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور که در همدان برگزار شد، حضور یافت. دوازدهمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، با حضور بیش از دویست نفر از مدیران و نمایندگان موسسات عضو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از تاریخ بیست و سوم تا بیست و پنجم تیرماه در اردوگاه فجر همدان برگزار شد. برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور مسئولین و مدیران مؤسسات، ارائه گزارش عملکرد یک ساله اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و طرح و تصویب ترازنامه مالی اتحادیه از جمله برنامه‌های این مجمع عمومی بود.

معرفی عملکرد مجمع‌القرآن فاطمیون، رایزنی با سایر تشکل‌های قرآنی و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت، در جهت معرفی و حمایت از موسسه از جمله فعالیت‌های حاشیه‌ای نماینده مجمع‌القرآن فاطمیه در این سه روز بود.

قابل ذکر است، موسسه قرآن و عترت مجمع‌القرآن فاطمیون گراش، از هجدهم آبان‌ماه ۹۴ به عضویت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در آمده است.

ghooran

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top