بستن

قهرمانان زندگی را معرفی کنید

هفت‌برکه (گریشنا): شما در اطراف‌تان چه کسانی را می‌شناسید که شایسته‌ی عنوان «قهرمان زندگی» باشد؟ کسی که توانسته باشد از پس مشکلات ریز و درشت بر بیاید و با خشنودی و موفقیت زندگی کند؛ کسی که کمبودها و معلولیت‌ها و اتفاق‌های غیرمنتظره را پشت سر گذاشته باشد و به ساحل آرامش رسیده باشد؛ کسی که بتواند الگوی هرچند کوچکی باشد برای بهتر زیستن اطرافیانش.

اگر چنین کس یا کسانی را می‌شناسید، می‌توانید با تهیه مطلب (در قالب معرفی، زندگی‌نامه کوتاه، خاطره و یا …)، عکس، صدا (در قالب مصاحبه کوتاه، یا ضبط سرگذشت آنها از زبان خودشان)، یا فیلم از آنها در مسابقه «قهرمان زندگی» شرکت کنید. مهلت ارسال آثار تا آخر این هفته، یعنی تا پایان تیرماه است.

این مسابقه به مناسبت هفته بهزیستی با همکاری اداره بهزیستی شهرستان گراش و موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش برگزار می‌شود. از میان آثار ارسالی، سه اثر انتخاب خواهد شد و به پدیدآورنده و قهرمان برتر آنها از طرف اداره بهزیستی هدایای ارزنده‌ای اعطا خواهد شد.

شما می‌توانید به چند روش آثارتان را برای مسابقه ارسال کنید:

– آثار را به آدرس ۷berkeh@gmail.com ایمیل نمایید.

– آنها را به آدرس تلگرامی @gerash بفرستید.

– اگر در قالب عکس شرکت می‌کنید، می‌توانید آنها را در پروفایل خودتان هم منتشر کنید و با زدن هشتگ #۷bekeh آن را برای مسابقه نیز بفرستید.

– یا این که آثار را به دفتر موسسه هفت برکه واقع در خیابان امام، روبه‌روی بانک صادرات، طبقه زیرین ساختمان جابری ارسال کنید.

Ghahreman Zendegi

2 نظر

  1. با سلام
    فهرمان زندگی من همسرم هستن ..
    گرچه زمان مسابفه و ارسال فیلم و عکس تمام شده ولی من امروز این پست رو دیدم . بنظرم این پست تقلید از برنامه ماه عسله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top