بستن

پیام‌های تسلیت به حسنی، نماینده سابق مجلس

هفت‌برکه (گریشنا): با درگذشت محمدعلی حسنی، پدر علی‌اصغر حسنی نماینده سابق مردم لارستان، خنج و گراش در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، مسئولین کشوری با ارسال پیام‌هایی، این ضایعه را به او تسلیت گفتند.

پیام علی لاریجانی، رییس مجلس

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، در پیام تسلیت به علی‌اصغر حسنی نوشته است: «درگذشت پدر بزرگوارتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

گفتنی است که در دوره‌ی هشتم مجلس (۱۳۸۷ تا ۱۳۹۱) که علی‌اصغر حسنی نماینده بود، علی لاریجانی ریاست مجلس را به عهده داشت. او در دوره‌های نهم و دهم نیز صندلی ریاست مجلس را حفظ کرده است.

پیام مهدی چمران، رییس شورای عالی استان‌ها

مهدی چمران، رییس شورای عالی استان‌ها نیز با ارسال پیامی به علی‌اصغر حسنی تسلیت گفت: «درگذشت پدر بزرگوارتان را خدمت جنابعالی تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم، غفران واسعه الهی و برای شما و سایر بازماندگان صبر و اجر و طول عمر باعزت مسالت می‌نمایم. بدیهی است تحمل این مصیبت جز در سایه صبوری و بردباری و یاد خداوند سبحان و تسلیم در برابر تقدیر الهی امکان‌پذیر نخواهد بود.»

لازم به ذکر است که علی‌اصغر حسنی بعد از اتمام دوره نمایندگی مجلس و با ورود به شورای اسلامی شهر گراش، نماینده گراش در شورای استان فارس شد و از سال ۱۳۹۲ نیز به نمایندگی استان فارس در شوراهای عالی استان‌ها انتخاب شد (خبر در گریشنا).

پیام رضایی، نماینده جهرم

رضایی، نماینده مردم شهرستان جهرم در دوره‌های هشتم، نهم و دهم، در پیام تسلیت خود نوشته است: «خبر درگذشت پدر بزرگوارتان باعث تاسف و تاثر و اندوه فراوان اینجانب گردید. مصیبت وارده را به شما و سایر بستگان تسلیت و تعزیت عرض نموده از خداوند منان طلب مغفرت و علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای شما و دیگر اعضای خانواده آرزومندم و از اینکه موفق نشدم برای عرض تسلیت حضورتان برسم عذرخواهی نمایم. حقیر را در غم خود شریک بدانید.»

Shoraye Edari 31041395 (1)

به جز شخصیت‌های نام‌ برده دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر لار و هیات همراه و محتاجی فرماندار پیشین لارستان نیز در این چند روز با حضور در منزل علی‌اصغر در مجلس ختم پدر وی شرکت کردند.

1 نظر

  1. سلام جنباب اقای حسنی
    درگذشت پدر بزرگوارتون رو به شما و خانواده محترمتان تسلیت میگم و برای مرحوم پدرتان رحمت و مغفرت خواستارم
    و ان شا الله خدا صبرتان دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top