بستن

گزارش آگهی: پوشاک را در «ماه‌ عسل» بخرید

هفت‌برکه (گریشنا): با افتتاح مرکز خرید پوشاک ماه عسل، برای خرید لباس‌هایتان قیمت‌های گران را فراموش و کیفیت مناسب را احساس کنید. برای خرید از این مرکز پوشاک کافی است در کیفتان فقط پنج تا بیست هزار تومان پول داشته باشید.

مرکز خرید پوشاک ماه عسل امروز، هفتم مردادماه ۹۵، افتتاح شد. شما می‌توانید پوشاک زنانه، بچه‌گانه و مردانه‌ی مورد نیاز خود را از این مغازه که در گراش، بلوار معلم، کوچه شماره ۳ قرار دارد، انتخاب کنید. قیمت تمامی اجناس این مغازه بین پنج تا بیست هزار تومان است.

این مغازه به مدیریت محمد‌علی پرده‌نشین راه‌اندازی می‌شود و حسین‌علی، برادر کوچک او، نیز در فروش اجناس به او کمک می‌کند.

محمدعلی پرده‌نشین در مورد دلیل ارزانی اجناس این مغازه می‌گوید: «ارزانی پوشاک در این مغازه دلیل بر بی‌کیفیت بودن آن نیست. ما به شعار «سود کمتر، فروش بیشتر» اعتقاد داریم و از طرفی چون کالا‌های خود را بدون واسطه تحویل می‌گیریم، افزایش قیمتی نداریم.»

او همچنین خبر خوبی به کسانی که قصد خرید از این مغازه را دارند می‌دهد: «به مناسبت افتتاح این مرکز خرید پوشاک، از تاریخ افتتاح آن تا ده روز پس از آن، تمامی اجناس با ده درصد تخفیف ویژه به فروش می‌رسد. همچنین به کسانی که بیشتر از صد هزار تومان از این مرکز خرید کنند، یک لباس به صورت اشانتیون تقدیم می‌شود.»

برای ارتباط با مدیریت مرکز پوشاک می‌توانید با شماره‌ی ۰۷۱۵۲۴۴۸۹۰۲ تماس بگیرید و یا پیام خود را به شماره‌ی ۰۹۱۷۹۱۸۴۶۰۰واتس‌آپ کنید.

mah asal

5 نظر

    1. بله در گریشنا تبلیغات انجام می‌شود. البته برای این که مخاطبان آگهی و خبر را از هم تشخیص دهند مطلب در عنوان مشخص می‌شود.
      با دادن آگاهی ما را در ادامه کار اطلاع‌رسانی یاری کنید.

  1. بااجازه برادرخواجه پور پاسخ آقای علی شکری رابنده تقدیم میکنم . یکی ازمهمترین طریق تامین هزینه سایتهای خبری کشور انعکاس آگهی هاست . و آن فیردی که بعنوان مدیرسایت به اخذ مجوز اقدام مینماید پول باد آورده ندارد و لذا ممر درآمد سایتهای خبری تبلیغات بوده که متاسفانه درگراش این موضوع هنوز باتعجب همراهست و چنانچه آگهی نباشد خبر ها هم انعکاس داده نمبشود وسایت خبری براثربدهی تعطیل میگرددکه مادراین ۵ سال شاهد تعطیلی برخی سایتهای مهم خبری بوده ایم ضمن اینکه تنهاسایتهای قرآنی کشور ازاین قاعده مستثنی بوده ونیزسایتهای دولتی که باهزینه دولتها فعالیت میکنندکه امیدوارم این توضیح مختصر کافی باشد ./م گراش – قاسم ایزدیان -سرپرست سایتهای خبری کشوری ایران آنلاین وساجدخبردراستان فارس /(مستقردرگراش)

  2. تبلیغات توهرسایت راه وروش خودشو داره.
    جناب خواجه پوربزرگواربهتره درطراحی سایت قسمتی خاص برای تبلیغات درنظرگرفته شه ، نه اینکه درفهرست اخباراصلی این کارصورت بگیره که چندان زیبنده یک سایت خبری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top