بستن

هنر خوشنویسان اردی بر دیوار نگارخانه‌ی گراش/ تکمیلی: نمایشگاه به تعویق افتاد

هفت‌برکه (گریشنا): برای نخستین بار، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی و نقاسی‌خط هنرمندان ارد در نگارخانه‌ی آبشار اندیشه گراش به نمایش در می‌آید.

Arad

به گفته علیرضا اسدنژاد، دبیر انجمن خوشنویسان بخش اَرَد، به مناسبت ایام ولادت کریمه‌ی اهل بیت حضرت فاطمه‌ی معصومه سلام الله علیها، نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط نیستان هنرمندان بخش ارد در شهر گراش برگزار می‌شود. نمایشگاه نیستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش در گالری آبشار اندیشه واقع در ورودی گراش از سمت اوز برگزار می‌شود. این نمایشگاه به مدت شش روز از ۱۲ تا ۱۷ مردادماه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ برای بازدید علاقه‌مندان هنر خوشنویسی باز است.

استاد نصرالله فتحی، محمد الهی، خلیل خلیلی و عبدالرسول گراشی خوشنویسانی حاضر در نمایشگاه هستند. در این نمایشگاه ۶۰ اثر نستعلیق، شکسته و ثلث به همراه تابلوهای نقاشی‌خط به ارزش حدود ۷۰ میلیون تومان بر دیوار نگارخانه آویخته می‌شود. در مدت برگزاری نمایشگاه نیز هنرمندان با حضور در محل گالری به صورت بداهه‌نویسی هنر خود را به نمایش می‌گذارند.

تکمیلی: به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، برای فراهم شدن امکانات برگزاری، نمایشگاه برای یک هفته به تعویق افتاده است.

Khoshnevisi Arad (4)

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. سلام
    وقتی به این خط مارپیچ ،گاهی صاف و گاهی توی هم، سیاه رنگ وگاهی رنگارنگ ، چسپیده به دیوار اتاقم را میبینم ، بغضم میگیره
    و وقتی همین خط مارپیچ، گاهی صاف و گاهی توی هم ، سیاه رنگ وگاهی رنگارنگ رو ، در صفحه مجازی میبینم که برای عموم به نمایش در بیاد همین بغض میشکنه و مثل مروارید اشک جاری میشه و دلتنگ همین نگاه کردن نوشتن خط داداشم میشم

    اگه داداش حسینم عمرش به دنیا بود نگارخانه تا الان واسه خودش در چندین مرحله زده بود برای نمایش هنر دوستان

    افرین و خسته نباشید به استاید برجسته خط امیدوارم به بهترین نحو برگذار بشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top