بستن

محموله ۹۹۳ کیلوگرمی تریاک به چنگ پلیس افتاد

هفت‌برکه (گریشنا): ماموران فرماندهی انتظامی گراش محموله ۹۹۳ کیلوگرمی مواد مخدر را در حال گذر از شهرستان کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه ساعت ۴ بامداد ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ماموران انتظامی شهرستان گراش در جاده صحرای باغ به فداغ موفق به متوقف کردن دو خودرو پراید و پژو ۴۰۵ شدند. از این دو خودرو ۹۸ بسته حدودا ده کیلویی تریاک کشف شد.

سرهنگ علی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان گراش این محموله مواد مخدر را بزرگترین محموله کشف شده در شهرستان می‌داند: «این محموله ۹۹۳ کیلوگرمی بزرگترین محموله کشف شده در سال‌های اخیر است. این محموله در حال گذر از مسیر شهرستان بوده است که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاچاقیان دستگیر شدند.»

صبح پنجشنبه ۲۱ مرداد مواد کشف شده و دو خودرو توقیف شده در محوطه فرماندهی انتظامی شهرستان گراش به نمایش در آمد. محموله شامل ۹۸ بسته حدودا ده کیلوگرمی بود که بعد از توزین دقیق وزن مشخص شد این محموله ۹۹۳ کیلوگرم وزن داشته است. با توجه به این که هر کیلوگرم تریاک حدود ۳ میلیون تومان قیمت دارد. (منبع از تابناک) ارزش محموله کشف شده نزدیک به سه میلیارد تومان برآورد می‌شود.

متهمان پرونده تحویل دادگاه شهرستان گراش خواهند شد و مواد کشف شده نیز در روزهای آینده به مرکز استان منتقل خواهد شد.

Mavad 1395 (1)

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

10 نظر

  1. خداقوت…از تمامی کارکنان نیروی انتظامی به ویژه فرمانده ی محترم شهرستان بابت تلاش خود در جهت حفظ امنیت و آسایش برای شهروندان متشکریم…خسته نباشید

    1. جناب شهروند محترم
      نمیدونم خانمی یا آقا. اگه خدای نکرده این مشکل واسه شما یا عضوی از خانواده شما می‌بود هم همین نظر رو داشتین؟؟؟ ایا با اعدام جلو جمع دلتون قانع می‌شد؟؟؟
      من هیچ نسبتی با این مورد و این موضوع ندارم اما فکر عاقلانه باید کرد.
      (درد نخو میخ دیوارن)

      1. اگر این قاچاقچی های مواد، یکی از اعضای خانواده شما را معتاد می کرد و زندگی شما رو از لحاظ اجتماعی و مالی و خانوادگی تباه می کرد شما حاضر بودین از اعدامش منصرف بشین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top