بستن

خادمان حرم حضرت معصومه(س) در همایش رضوی گراش

هفت برکه (گریشنا): شب دوم و سوم همایش بزرگ رضوی هشتمین آفتاب نیز با استقبال زیاد جمعیت و با حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دومین همایش رضوی هشتمین آفتاب: روز پنجشنبه بیست و یکم مرداد ماه در شب دوم این همایش آنقدر جمعیت زیاد بود که جای برای نشستن در قسمت خانم‌ها نمانده بود و فقط می‌آمدند سلامی می‌کردند و عکسی می‌گرفتند و چند دقیقه ایستاده در کنار حیاط می‌ماندند. حتی خانم بارداری را دیدم که ساعت‌ها در گوشه حیاط ایستاده بود. چیزی که توجهم را به خودش جلب کرد تعدادی از تبعه‌ افغانی بودند که تعدادشان کم هم نبود و این نشان می‌داد که برای حاجت خواستن و عشق به امام رضا فرقی نمی‌کند اهل کجا باشید.

همایون یزدان‌پور مجری صدا و سیمای مرکز فارس برنامه را با تشکر از شامحمدی و عوامل برنامه و دکور بسیار زیبای صحن انقلاب شروع و در ادامه از قاری ذبیح الله سعادت برای تلاوت قرآن کریم دعوت کرد.

حجت السلام و المسلمین حسین رضایی قمی از قم سخرانی خود را تفاوت فرد سخاوتمند با فرد صاحب کرامت شروع کرد و گفت: «شخص سخاوتمند کسی است که وقتی از او تقاضای کمک می‌کنی به تو کمک می‌کند ولی شخص صاحب کرامت قبل از آنکه شما از او کمک بخواهی به شما کمک می‌کند.»در ادامه برنامه دکلمه‌ای توسط الناز آریا منش و ستایش همان از داراب خوانده شد.

رضا نیک فرجام خواننده آیینی ارزشی دارابی نیز با اجرای آهنگ «می‌خوام برم به شهری که کبوتراش» و آهنگ «مادر» حس و حال خاصی را بین مردم به وجود آورد و اشک‌ها را جاری کرد.

گروه تواشیح نورالحرم و مصباح الهدی از شیراز و سخنرانی سید مجتبی میردهقان، معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس و مداحی مداح اهل بیت صادق قمی از دیگر برنامه‌های این شب بود.

بیست و دوم مرداد ماه در شب سوم این همایش نیز علی نعمت اللهی مجری تلویزیونی شبکه صدا و سیمای مرکز قم به عنوان مجری حضور داشت. هچنین سخنرانی حجت السلام و المسلمین حاج آقا مداح علی از اصفهان، گروه تواشیح نوالحرم از شیراز و گروه طاها از لار و مداحی حاج حسن اسداللهی از حرم حضرت معصومه (س) از دیگر برنامه‌های اجرا شده در شب سوم از دومین همایش بزرگ رضوی هشتمین آفتاب بود.

دومین همایش بزرگ رضوی هشتمین آفتاب به مدت دو شب دیگر ادامه  دارد و در این دو شب خادمان حرم امام رضا (ع) مهمان این برنامه هستند.

hamayesh

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

5 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top