بستن

«رنگ حرم» در نقاشی بچه‌های گراشی

هفت‌برکه (گریشنا): مسابقه نقاشی با موضوع «رنگ حرم» ویژه کودکان در آخرین روز از دومین همایش بزرگ رضوی هشتمین آفتاب، با مشارکت بنیاد فرهنگی بین‌المللی امام رضا علیه السلام برگزار شد.

range-haram

به گزارش روابط عمومی دومین همایش برزگ رضوی هشتمین آفتاب، بیست و چهارم مردادماه در اختتامیه همایش هشتمین آفتاب، مسابقه نقاشی با عنوان «رنگ حرم» ویژه کودکان ۴ تا ۸ سال و ۸ تا ۱۲ سال از ساعت ۱۸ در حسینیه ابوالفضل (ع) برگزار و با استقبال پرشور کودکان روبه‌رو شد. از بین صد نقاشی کشیده شده، هشت نقاشی انتخاب و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

مهسا مهیایی در رده سنی ۱۲ سال، فاطمه مهیایی ۱۱ سال، محمدهادی محمدیان ۱۰ سال، اسما سلمانی ۹ سال، حدیث رنجبر ۸ سال، علی کارگر ۷ سال، زهرا سپهر ۶ سال و فرزاد حسین نژاد در رده سنی ۵ سال توانستند از بین مابقی شرکت کنندگان نقاشی بهتری متناسب به تصویر بکشند.

عکس‌هایی از این مسابقه را با هم می‌بینیم.

hamayesh11

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

4 نظر

  1. با عرض سلام و خداقوت
    واقعا مسابقه ی خوبی بود و در فضایی معنوی برگزار شد جا دارد از همه ی عوامل برگزار کننده ی این مسابقه تشکر و تقدیر به عمل اید

  2. با سلام.
    همشهری گرامی (خانم یا آقای مه)، نقاشی ها بر اساس معیارهای خلاقیت، رنگ آمیزی، و ارتباط آن با موضوع انتخاب شده و هیچ گونه پارتی بازی در کار نبوده خیالتون راحت.اگه قرار پارتی بازی بود که من خواهر خودم و … رو انتخاب میکردم.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top