بستن

دولتی‌ها در اَرد/ افتتاح خیابان و آب‌شیرین‌کن/ دعوت برای سرمایه‌گذاری در بنو

هفت‌برکه (گریشنا): افتتاح دو خیابان در ارد و ساخت خانه بهداشت و آب‌‌شیرین‌کن، مهم‌ترین طرح‌ها برای بخش ارد در هفته دولت سال ۱۳۹۵ بود. فرماندار گراش در این مراسم با تشکر از حضور خیرین و سرمایه‌گذاران، از آنان برای مشارکت در منطقه گردشگری آب گرم بنو ارد دعوت کرد.

به گزارش دفتر فرماندار گراش، مدیران شهرستان گراش در پنجمین روز از هفته دولت با حضور در بخش ارد، پروژه‌های این بخش را کلنگ‌زنی و افتتاح کردند. در این برنامه‌ها اصغر فرودی فرماندار گراش، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا شاهچراغ، امام جمعه، مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بخش، اعضای شورای اسلامی ارد و معتمدین حضور داشتند.

Arad-1395 - Efttah

افتتاح دو خیابان در ارد

در مرکز بخش ارد دو خیابان با حضور فرماندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بخش به بهره‌برداری رسید.. خیابان صالحی به طول ۳۳۰ متر و عرض ۸ متر با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیون تومان توسط دهیاری ارد آماده شده است. بلوار ورودی شهید نصری ارد به طول ۶۵۰ متر از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در بخش ارد با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت اداره راه و شهرسازی ساخته شده است.

⁠⁠⁠⁠⁠اصغر فرودی، فرماندار گراش، همچنین از پروژه گازرسانی به بخش ارد که با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد در حال اجراست بازدید و از نزدیک پیشرفت این پروژه را بررسی کرد.

گاوداری برای ۱۲ نفر اشتغال‌زایی کرد

پروژه سرمایه‌گذاری گوساله پرواری ارد در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید. این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی توسط بخش خصوصی و همکاری اداره جهاد کشاورزی انجام شده و ۱۲ نفر در آن مشغول به کار می‌شوند.

فرماندار گراش در این مراسم با بیان این که سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار برای جوانان مورد حمایت مسئولین است، گفت: «توسعه و آبادانی بخش ارد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکان‌پذیر است و زمینه ورود بخش خصوصی در این بخش فراهم شده است. منطقه آب گرم بنو بخش ارد به عنوان منطقه گردشگری تصویب شده است و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توانند از این فرصت سرمایه‌گذاری برای توسعه بخش ارد استفاده کنند.»

Arad-1395 - GavDari

خیرین زینل‌آباد را آباد می‌کنند

بخش دیگری از پروژه‌های بخش ارد مربوط به دهستان زینل‌آباد بود. خیرین خانه بهداشت زینل‌آباد را با اعتبار اولیه ۱۰۰ میلیون تومان در زیربنای صد متر مربع خواهند ساخت. کلنگ این پروژه ششم شهریورماه به زمین زده شد.

دستگاه آب‌شیرین‌کن ۱۵ هزار متر مکعبی دهستان زینل‌آباد با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیون تومان با حضور فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان به بهره‌برداری رسید. حاج غلامحسین غفاری خیر گراشی اهداکننده‌ی این آب‌شیرین‌کن است.

فرماندار گراش در سخنانی کوتاه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: «یکی از برکات نظام اسلامی برداشته شدن دیوار فاصله بین مردم و مسئولین است و هفته دولت فرصتی است تا مسئولین با حضور در بین مردم خدمات ارزشمند نظام و عملکرد دولت را تشریح کنند.»

وی با تقدیر از خیرین افزود: «خیرین شهرستان گراش در راستای پیشبرد اهداف نظام در کنار دولت و مسئولین کارهای ارزشمندی برای رفع مشکلات مردم انجام داده‌اند و در امور ارائه کارهای خیر و خداپسندانه این مردم همیشه پیش‌قدم هستند.»

Arad-1395 - Abshirinkon

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

5 نظر

  1. دیدگاه من ربطی به این خبر نداره
    جای سواله این هفت برکه که نام دروغی که روی برکه های حاج ابوالحسن گذاشتن از کجاه امده
    بر چه اساسی نام این اب انبارها تغیر دادن ؟

  2. ۴۰۰ میلیون بخش مرکزی به علاوه ۱.۲۰۰ملیارد و دویست میلیون بخش ارد به علاوه ۷ملیارد گاز رسانی(البته تکرار میکنم که تکراریه قبلا کلنگ خورده توسرش) میشه۸.۶۰۰ ملیارد و ششصد ملیون.
    […] ببنیم بقیه ۲۴ وخرده ای ملیارد کجا رفته!!!!خخخخخخخخخخ

    1. در جواب منتقدین محترم عوام و سطحی‌نگر
      باسلام
      ۱٫ باتوجه به اوضاع فعلی بنظر میرسد عمر حکمرانی بیسوادها بر باسوادها رو به اتمام است.
      ۲٫ چرا در دولت سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی منحل و در دولت فعلی احیا شد؟
      ۳٫ منحل‌کردن سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که رکن و پایه ساخت یک کشور است. یعنی غارت‌کردن ثروت کشور بدون اطلاع ریاست‌جمهوری و رهبری
      ۴٫ شمای منتقد طی ۳۷ سال چند کارخانه تولیدی و صنعتی در گراش تأسیس و راه‌اندازی کردید که جوانان این شهر مشغول به کار شوند و نوکری عرب‌ها نکنند؟
      ۵٫ شما چند کار راهبردی برای معیشت مردم این شهر انجام داده‌اید که این دولت از شما الگوبرداری کنند؟
      ۶٫ بنظرم کار اصلی که شما برای این شهر انجام داده‌اید دعوت کردن چند مداح و روحانی، مجری تلویزیون برای سخنرانی و دادن هدایای نفیس از جیب ملت عوام و همچنین برای عوام‌پروری مردم آنها را به دادن نهار ساده‌ایی دعوت می‌کنید. برای مطامع سیاسی خود بجز این‌کار طی چند دهه گذشته چه کار مفیدی برای این شهر انجام داده‌اید که توجیه اقتصادی برای عامه ملت داشته باشد؟؟؟؟؟
      ۷٫ بنظر میرسد تاریخ طرز تفکر شما و امثالهم رو به اتمام است.
      پیروز باشید

  3. هرچند گفته اند جواب……
    چند نکته خدمت شما به اصطلاح باهوش
    ا.چرای شمای مدعی انتقاد پذیری چند انتقاد معقول و معمول را نمی توانید تحمل کنید؟!چرا
    ب.توهینی بالاتر ازاین نیست که عوام را به جهالت متهم کنید.چرا!
    ج.کارخانه و ابجاد کار که دست من و تو نیست ما فقط گوشه ای از کار را میتوانیم بگیریم.
    د.خیلی ازتلاشهابه دلایل مختلف در اقتصاد شهر به مشکل خورد.
    ه.خیلی از دولتها که شما خواص خاص!!!! حامی اش بودید چه گلی به سر مای عوام و حامی عوام زدند!!!خخخخخ
    و.چراکارهایی که عوام فریبی مینامید خودتان و سردمدارانتان همان را انجام میدهید؟!!!چرا
    ز.چرابااینهمه تدبیر و امید !!!راه به جایی نبرده اید!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top