بستن

برد شیرین نوجوانان هلال احمر در برابر نی‌ریز

هفت‌برکه (گریشنا): تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر با شکست دادن نماینده نی‌ریز، گام اول را در لیگ برتر محکم برداشت.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر، از سری مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان و در روز اول این بازی‌ها، هلال احمر گراش مدافع عنوان قهرمانی، میزبان تیم هیات فوتبال نی‌ریز بود. شرایط سنی جدیدی که به یکباره از سوی فدراسیون اعلام شده و سن بازیکنان را دو سال کمتر در نظر گرفته، کار را برای تیم هلال احمر کمی مشکل کرده بود، و این تیم با توجه به شرایط منطقه، با میانگین قدی پایین پا به این مسابقات گذاشته بودند. با این وجود، این بازیکنان در عمل نشان دادند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

Noujavanan Helal Ahmar (7)
هلال احمری‌ها از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با رهبری ابراهیم کامیاب، بازیکن مستعد و آینده‌دارشان، حملات گسترده‌ای را بر روی دروازه نی‌ریز خلق نمودند. تا این که بهجتی در دقیقه ۲۱ گل اول هلال احمر را به ثمر رساند. دقایقی بعد کامیاب، پس از دریبل نمودن مدافعان پرتعداد حریف، با ضربه‌ای دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند. بازی در نیمه اول با همان نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.
در نیمه دوم هم این هلال احمری‌ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند، ولی در ادامه تیم نی‌ریز به خود آمد و با ارسال توپ‌های بلند، عمق دفاع هلال احمر را نشانه می‌گرفت. این حربه در نهایت جواب داد و در دقیقه ۷۵ آنها یکی از گل‌های خورده را پاسخ دادند. هر چه به انتهای بازی نزدیک‌تر می‌شد، بازی جذاب‌تر و دیدنی‌تر دنبال می‌شد، اما در نهایت هلال احمر با همان نتیجه دو بر یک پیروز این میدان سخت و نفس‌گیر شد تا همچون سال‌های قبل شروع خوبی داشته باشد.

برای تیم نوجوانان هلال احمر در این بازی محمدجواد غفاری، محمدعلی کرباسی، حسین فرجی، منصور سروش، علیرضا حسن‌نژاد، ابراهیم کامیاب (کاپیتان)، محمدمهدی جوانی، علی رییسیان، محمدحسن رحیمی، احمدرضا بهجتی، امیرحسین شکاری، حمیدرضا رشیدی، امیرحسین رحمانیان و مرتضی باقری به میدان رفتند. رحیم رحیمی، ابوالحسن غلامی، احمدرضا محمودی و مهدی منفرد کادر فنی هلال احمر را تشکیل می‌دادند.
هلال احمر که نماینده استان در مسابقات کشوری نیز هست، می‌بایست در هفته دوم در شیراز به مصاف تیم پیام شیراز برود.
حجت عابدی، مدیر تیم نوجوانان هلال احمر، پس از پایان بازی ضمن ابراز خرسندی از کسب سه امتیاز خانگی، گفت: «امسال کار بسیار سختی در پیش رو داریم و امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادر فنی به یاری خدا از عنوان قهرمانی که در دو سال پیاپی به آن دست یافته‌ایم بتوانیم دفاع کنیم.» او در پایان از حضور تماشاگران تقدیر و تشکر نمود ولی از عدم حضور برخی از مسئولین و عوامل هیات گله‌مند بود و خواهان حمایت بیشتر از این تیم بی‌ادعا ولی سخت‌کوش و پرتوان شد.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top