بستن

لیگ فوتبال گراش از سه‌شنبه شروع می‌شود

لیگ فوتبال مهمترین رقابت فوتبالی‌ها گراش که هر سال با کشمکش‌های خاص خود برگزار می‌شود. گویی رقابت فوتبالی‌ها به مستطیل سبز محدود نمانده و مدیران و مربیان بیشتر از بازیکنان به دنبال رقابت هستند.

مسابقات امسال بعد از کش و قوس‌های فراوان قرعه‌کشی شد. در ابتدا قرار بود بازی‌های دسته یک و دو برگزار شود. با انصراف تیم نبرد و واگذاری امتیاز تیم فوتبال مقاومت و عدم توانایی تیم پاس برای حضور در دسته یک تعداد تیم‌ها به حدنصاب نرسید و ده تیم حاضر در بازی‌های امسال در یک دسته رقابت می‌کنند.

مسئولین هیات فوتبال می‌گویند از سال ۹۲ مسابقات فوتبال شهرستان گراش در دو رده برتر و دسته یک و شاید دسته دو برگزار خواهد شد. برای حضور تیم‌های توابع گراش مشکل رفت و آمد وجود دارد و اگر این مشکل برطرف شود امکان حضور تیم‌های دیگر شهرستان در رقابت نیز وجود دارد.

مساله دیگری که از ابتدای فصل فوتبالی چالش‌هایی را به همراه داشت، حضور تیم هلال احمر در مسابقات بود. تیم پیروزی که از سال گذشته با نام هلال‌احمر فعالیت می‌کند نماینده فوتبال گراش در مسابقات لیگ برتر استان است. هلال احمر تمایل داشت با حضور در لیگ گراش برای مسابقات استانی آماده شود اما با توجه به محدودیت‌های آیین‌نامه هیات فوتبال استان فارس این تیم در لیگ امسال حضور ندارد. قرار است برای حفظ آمادگی هلا‌ل‌احمر هر هفته یکی از تیم‌های لیگ با این تیم بازی دوستانه‌ای برگزار کند.

حسن‌نژاد رییس هیات فوتبال گراش در مراسم قرعه‌کشی در حضور سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده بر برگزاری هر چه بهتر بازی‌ها تاکید کرد. عبدالرضا افشار که امسال مسئولیت کمیته مسابقات را بر عهده دارد برنامه هفتگی بازی‌ها را اعلام کرد. یکی از دلایل تاخیر بازی‌های امسال آماده شدن زمین و نیمکت ذخیره ورزشگاه شهدای گراش بود.

در هفته آغازین شهدا و ستاره‌آبی بازی نخست را برگزار می‌کنند. شهیدان حسن‌زاده که به جای مقاومت در لیگ حضور دارد با استقلال بازی می‌کند. جوشن و گراش جوان رودرو هم قرار می‌گیرند. پرسپولیس نوین و انقلاب، شاهین و اتحاد دو بازی آخر هفته اول است. روز جمعه شهدا با هلال‌احمر بازی دوستانه این هفته را برگزار می‌کنند.

در هفته دوم شهیدان حسن‌زاده با ستاره‌آبی، جوشن با شهدا، پرسپولیس نوین با استقلال، شاهین با گراش‌جوان و اتحاد با انقلاب بازی می‌کنند.

امسال مسابقات همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود. در ماه رمضان رقابت‌های فوتسال نیز برگزار خواهد شد. بر اساس تصمیم هیات فوتبال گراش ورزشکاران تنها می‌توانند یا در فوتبال یا در فوتسال شرکت کنند.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top