بستن

از مهندسی تا گرافیک، بدون کنکور در دانشگاه علمی-کابردی

هفت برکه (گریشنا): دانشگاه علمی _کاربردی لارستان برای نخستین بار در رشته‌های مهندسی نیز دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی-کاربردی لارستان، این دانشگاه برای نخستین بار در یک نوبت در نیمسال مهر و بهمن سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در دوره‌های نظام آموزش مهارتی مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۵شهریور بدون کنکور پذیرش دانشجو دارد.

در مهرماه دانشگاه در رشته‌های مهندسی فناوری شبکه‌های کامپیوتری، حقوق دستیاری قضایی در امور مدنی، تربیت مربی پیش دبستانی، گرافیک پوستر و نشانه و  بهمن‌ماه نیز در رشته‌های حسابداری مالی، حقوق ثبتی، تصویر سازی، مدیریت امور فرهنگی پذیرش دارد.

با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در یک نوبت و برای نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۹۶-۹۵ براساس کد رشته محل‌های مشخص شده در دفترچه راهنما صورت می‌پذیرد، به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از درج کد رشته محل مورد علاقه در داخل تقاضانامه به نیمسال تحصیلی درج شده در مقابل کد رشته محل (شروع دوره تحصیلی از مهرماه یا بهمن‌ماه) و شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه مربوط به مرکز آموزش آن کد رشته محل، توجه کنند.

علاقه مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org کنند و برای کسب مشاوره تحصیلی با شماره تلفن ۲۲۶۵۶۰۲ – ۲۲۶۵۶۰۹-۰۷۱تماس بگیرند.

arm

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top