بستن

اداره پست در مسیر توسعه

هفت برکه (گریشنا): توسعه اداره پست شهرستان گراش در اولویت برنامه‌های اداره کل پست استان فارس قرار گرفت.

به گزارش مسئول دفتر فرماندار،‌ اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش از توسعه اداره پست شهرستان خبر داد و افزود: «توسعه و تقویت زیرساخت اداره پست شهرستان در اولویت برنامه‌های اداره کل پست استان فارس قرار گرفت.»

اصغر فرودی با اشاره به مشکلات و کمبودهای اداره پست شهرستان گفت: «در سفر دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری به استان فارس کمبودها و نیازهای اداره پست شهرستان گراش مورد بررسی قرار گرفت که با موافقت وزیر توسعه ساختمان اداری و تامین تجهیزات و امکانات اداری مورد نیاز در اولویت برنامه‌های اداره کل پست استان فارس قرار گرفته است.»

فرودی با بیان اینکه سفر وزرا و نمایندگان رئیس جمهور به منطقه توسعه زیرساخت‌ها را به دنبال دارد، افزود: «فناوری و ارتباطات امروزه جز نیازهای حیاتی و از شاخص‌های مهم توسعه و پیشرفت می‌باشد که در این حوزه کمبودها مرکز شهرستان و بخش‌های ارد و مرکزی شناسایی و مکاتباتی با وزیر، نماینده مجلس و مرکز استان شده است و امیدواریم با تسریع در رفع مشکلات این بخش شاهد تحول و توسعه باشیم.»

فرماندار گراش اضافه کرد: «رشد و توسعه شهرستان مستلزم وجود زیرساخت‌های لازم است و در دولت یازدهم برای آبادانی و توسعه گراش گام‌های اساسی برداشته شده است.»

farmandar-2post

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

4 نظر

  1. با سلام و تشکر به فکر ارسال پست سفارشی هم باشید که تنها شهرستان در کشور میباشد که پست سفارشی ارسال نمیکنند و به زور مردم رو وادار به ارسال پست پیشتاز میکنند.

  2. گامهای اساسی برای پیشرفت گراش؟؟!!!!!!!!!
    اونم دردولت یازدهم؟؟!!!!!!!!!
    ملتمسانه خواهشمندم حداقل دوموردرو بفرمایید چیه؟

  3. در جواب علیرضا باید بگم اینجا جای بحث سیاسی نیست … مدیریت. پست هم کمبود هایی شاید داشته باشه ولی به نظر بنده اقای اشفته رییس خوبی بودن واسه اداره پست .. پیشرفتهای پست گراش از زمان ریاست ایشون شروع شد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top