بستن

هفته پیروزی: دو برد خارج از خانه برای هلال احمری‌ها

هفت برکه (گریشنا): تیم نوجوانان هلال احمر با شکست دادن تیم قدرتمند توکلی داراب صدرنشین باقی ماند و تیم جوانان هم با برتری دو بر صفر مقابل شاهین جهرم خود را به صدر جدول نزدیکتر کرد.

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور: از هفته چهارم لیگ برتر نوجوانان استان فارس تیم هلال احمر گراش می‌بایست در داراب به مصاف تیم مدعی،صدرنشین و بدون شکست داراب می‌رفت تا با شکست دادن این تیم خود را به صدر جدول برساند.

هلالی‌ها بازی را تهاجمی شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی منصور سروش، گل اول را به ثمر رساند. دقایقی بعد علیرضا زمانی از روی ضربه ارسالی کرنر دومین گل تیم هلال احمر را به ثمر رساند.
این برتری نسبی همچنان ادامه داشت تا در دقیقه۲۳، ابراهیم کامیاب بازیکن مستعد و خوش اخلاق هلال احمر با ضربه‌ای دیدنی توپ را از نقطه کرنر وارد دروازه داراب کرد و شایستگی خود را به معرض نمایش گذاشت.
دارابی‌ها که انتظار خوردن سه گل را نداشتند کمی به خود آمدند و حملاتی را بر روی دروازه هلال احمر به وجود آوردند که خط دفاعی مستحکم و دروازه‌بان جسور این روزهای هلال احمر مانع از فروپاشی دروازه‌اشان شد. با گل‌زنی علی رییسیان، پدیده نوظهور و آینده دار هلال احمر، تیم توکلی داراب شکست چهار بر صفر را پذیرفت. بازی با همین نتیجه به پایان رسید و با این برد هلال‌احمر ده امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

برای تیم نوجوانان هلال‌احمر در این دیدار محمدجواد غفاری، عباس اسماعیلی، محمدعلی کرباسی، امیرحسین رحمانیان،علی رییسیان(۷۰مهدی اکبری)،حمیدرضا پاک سرشت، علی‌رضا زمانی(۷۴مهدی جوانی)،ابراهیم کامیاب،احمدرضا بهجتی(۸۵محمدحسن رحیمی)و منصور سروش به مربیگری رحیمی و محمودی بازی کردند.

helal2

تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش نیز می‌بایست در جهرم به مصاف تیم شاهین که صدرنشین بود می‌رفت. تیم جوانان که در هفته قبل در یک بازی معوق در حین ناباوری مغلوب تیم باران ممسنی شده بود برای برگشتن به بالای جدول به سه امتیاز این بازی نیاز داشت.
با شروع بازی دو تیم بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند و توپ بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود و این امر باعث شد بازی در نیمه اول صفر بر صفر به پایان رسد. هم‌زمان بودن با بازی داربی تهران تاثیر زیادی روی کیفیت و حضور تماشاگران گذاشته بود ضمن این که تمرکز بازیکنان نیز تحت تاثیر آن قرار گرفته بود. در نیمه دوم هلال احمری‌ها برتری خود را بر حریف دیکته کردند و با ارسال توپ‌های عمقی درصدد به ثمر رساندن گل بودند.
تا این که در دقیقه ۸۰ رضا سوزنده، هافبک متعصب و تکنیکی هلال احمر به زیبایی هر چه تمامتر از پاس زیبای غیرتمند بهره برد و گل اول تیمش را به ثمر رساند. تا خیال همه را بابت کسب سه امتیاز راحت کند.
دقایقی بعد هلال‌احمری‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. رضا سوزنده که نشان داده است مهارت خاصی در نواختن ضربات کاشته، دارد پشت توپ قرار گرفت و باضربه‌ای گل دوم خود را به ثمر رساند تا شادی را به اردوی گراشی‌ها هدیه کند.
بازی با همان نتیجه دو بر صفر به نفع هلال احمر به پایان رسید تا با ۷ امتیاز دوباره خود را درکورس قرار دهد.

در این بازی احمدرضا محمودی،سیدامیرحسن جهانبانی، محسن محمدی، محمدعلی کرباسی، آرمان کامیاب، فرزاد آذری(۶۸مهدی مهیایی)،محمدعلی غلامی(۷۵مرتضی غیرتمند)،ابراهیم کامیاب، رضا سوزنده، محمدآتشی(۸۸امیرحسین حسن نژاد)و علیرضا احمدی به مربیگری جواد آذربادگان و سرپرستی حجت عابدی برای هلال‌احمر به میدان رفتند.
عابدی سرپرست هلال احمر پس از این بازی گفت: «خیلی از خدا ممنونیم که هر دو تیم در خارج از خانه به پیروزی شیرین دست یافتیم. زحمات و تلاش بازیکنان ستودنی است و آنان برای شکست دادن حریفان هم قسم شده‌اند. ولی چیزی که من نگرانش هستم بازی‌های داخلی هست که متاسفانه ما مشکلات بیشتری از بازی‌های خارج از خانه داریم. در هفته قبل در هر دو رده با تیم‌های متوسط در شهرخودمان با نتیجه مساوی متوقف شدیم. ولی این هفته با دو تیم صدر جدولی و قدرتمند صاحب دو پیروزی قاطع شدیم.
امیدوارم مسولین تدبیری بیاندیشند و اعضای محترم هیات فوتبال شهرستان تدبیری بیاندیشند تا این جوانان و نوجوانان با غیرت و افتخار آفرین در شهر خودشان به خاطر پاره‌ای از مسایل مظلوم واقع نشوند و همچون بازی‌های خارج از خانه دغدغه حواشی بازی رو نداشته باشند.
به هر حال باز هم ضمن تشکر از مجموعه هلال احمر و زحمات محسنی، رییس جمعیت هلال احمر امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.»

1helal

8 نظر

  1. چ خوب بود جناب حسین پور نتایج و گزارش بازی قبلی این دو رده تیم هلال احمر رو هم با همین خلاقیت و شیرین زبونی برای گریشنا ارسال میکرد.
    البته طبق معمول امیدواریم شاهد قهرمانی دوباره و چن باره هلال احمر در تمام رده ها باشیم.

  2. ضمن تشکر از اظهار نظر گراشی عزیز
    کاش خودشون رو معرفی میکردن تا بنده راحت تر میتوانستم مطلب را برسانم
    اولا خدمت شما که عرض کنم همانطور که مستحضرید هر تیمی خبرهای بردش را برای سایت ارسال مینماید و اگر قرار باشد همه بازیها گزارشش ارسال گردد که کل گریشنا میشود خبر هلال احمر !!
    چون فعلا دو رده اش در لیگ برتر استان و بزرگسالانش هم از هفته بعد شروع میشود و در آینده هم شاهد حضور هر دو رده در مسابقات کشوری و امید هم در لیگ برتر استان شرکت خواهد کرد!
    ثانیا یه جور میگید که نتایج هفته قبل که کسی نداند با اختلاف شش گل از رقیبانش شکست خورده!!!این را به عرض شما برسانم که هفته قبل نوجوانان مقابل تیم وصال شیراز و جوانان مقابل تیم ۲۲بهمن شیراز به تساوی دست یافتند و خیلی نیاز به تهیه خبر نبوده است!
    و بازی معوق جوانان با ممسنی هم که در خبر گنجانده شده است!
    ثالثا اطلاعات بازی را به بنده گزارش میدهند و من هم زحمت خبرش را میکشم و چون اطلاعات را باشگاه هلال احمر در اختیار بنده قرار میدهند باید به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال احمر زده میشد نه عبدالرضا حسین پور!
    رابعا نوجوان و جوانان شاهکار کرده اند و دو تیم مدعی و پرقدرت را در شهر خودشان با نتیجه قاطع و پرگل شکست داده و خبرش باید در اخبار استان هم انعکاس داده شود حال شما میگویید با آب و تاب و شیرین زبانی!!!!
    به امید روزی که چشم دیدن موفقیت همشهریانمان را داشته باشیم
    در هر رشته ورزشی

  3. جناب حسین پور عزیز!!!
    کجای دنیای ورزش و خبر، فقط اخبار و گزارش برد رو ارسال میکنن؟؟؟
    شما غصه محتویات و حجمیات گریشنا رو نخور ک با چهارتا اخبار تیم هلال احمر سریز بشه و جا نداشته باشه!!!
    از شما بعیده ک بر توجیح مخفی کاری باخت خودتون بهونه ای ب این خنده داری رو کنید ک همه تیم ها فقط اخبار برد رو میزنن!!!
    ضمنا تیم شما ب قدرت و اصحاب قدرت وصله کی جرئت داره علنا انتقاد کنه؟؟؟
    بازم میگم جناب حسین پور ب جای انشا نوشتن ک من رو هم مجبور کردین انشا گونه جوابتون رو بدم یک کلام معذرت خواهی میکردید و میگفتیت حق با مخاطبه ک همونطور ک از برد و اخبار شیرین برد با خبر میشه از باخت و بقیه چیزا هم خبر زده بشه یا داده بشه!!!
    ضمنا ایمان خودتون رو در ترازو قرار ندین و این “توهم” ک هرکسی از شما و تیم شما و اصحاب قدرت شما انتقاد کرد با شما دشمنه و نمیخواد تیم شما نتیجه بگیره رو “بریزید دور”
    من الله توفیق

  4. برادر جوان گراشی منظوراقای حسین پور این بوده توهیچ سایت وروزنامه ای که هوادار تیم خاصیه نمیاد باختشو خوب تبلیغ کنه مثلا روزنامه یاسایت پرسپولیس و استقلال یاهرتیم باشگاهی دیگه دلیلش ام اینه که مطلب باید به کام هوادار باشه مااز انتقاد سازنده استقبال میکنیم ولی جاییکه بخوان تخریب کنند سخت و محکمیم باتشکر ازسایت گریشنا که متعلق به گراشه و هلال احمر درمسابقات استانی و کشوری متعلق به گراشه

  5. ممنون از جوابتون اقای ازربادگان و از حسن نیتتون.بحث من این بود ک شما میتونید حداقل خبر رو لحاظ کنید تا از نتیجه اطلاع پیدا کنیم…
    ضمنا هر نقدی رو حمل بر تخریب نذارید
    انشاالله همیشه موفق و پیروز باشید

  6. با سلام
    من چند ساله که مسابقات همه رده های گراش را نگاه می کنم و سوالاتی برایم پیش آمده که انشاله یکی جوابگو باشه .
    ۱- چطوره که همه رد ه ها در چند سال اخیر قهرمان استان شده اند ولی هیچ خروجی نداشتیم ؟؟؟
    ۲- چطور ممکنه که قد و قواره های بازیکنان شهرمون از بازیکنان شهرهای دیگر بزرگتر و بلندتره ؟؟؟!!!!ولی در تیمهای پایه ملی کسی را نداریم ؟؟
    ۳- مگه هدفمون رساندن این بازیکنان به لیگ برتر کشوری در تمامی رده ها نیست پس کی و کجایند این بازیکنان گراشی ؟؟
    ۴- اصلا هدفمون چیه که قهرمان میشیم بعدشم که انصراف میدیم و یا امتیازمون را می فروشیم ؟؟؟

  7. این همه سوال تواین چن سال توخودت یه جا جمع کردی تشریف بیا حضوری تمام سؤالات خودم جوابگو هستم خودم ازسایت گریشنا بخوام که مصاحبه انجام بدم که زشته ولی بنده برای همه سؤالات در خدمتم باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top