بستن

۲ دکترا، ۱۱ ارشد و ۱۴کاردان برای گراش + تکمیل می‌شود

هفت‌برکه (گریشنا): با رسیدن به پایان تابستان سازمان سنجش نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان کنکورهای سراسری۹۵ را اعلام می‌کند. تا امروز نتایج مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد و کاردانی اعلام شده است و نتایج کارشناسی در هفته‌ی جاری اعلام می‌شود. در ادامه پذیرفته‌شدگان گراشی این آزمون‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

شما هم اگر از پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌های دولتی در مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد و کاردانی پیوسته مطلع است در پایین هم خبر یادآوری کنید.

Konkoor95

دو دکترای مهندسی

امسال امرالله امینی برای تحصیل در مقطع دکترای رشته مهندسی برق مخابرات گرایش میدان به دانشگاه علم و صنعت تهران می‌رود. امینی مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه علم و صنعت و مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه شیراز گرفته است. او در کارشناسی ارشد روی طراحی آنتن‌های فوق‌پهن کار کرده است که در تصویربرداری پزشکی، تست EMC، رادارهای GPR که نیازمند رزولوشن بالا هستند، کاربرد دارد.

امینی در گفتگو با خبرنگار گریشنا می‌گوید: «قصد دارم در دکترا بر زمینه ابررسانا و تراهرتز متمرکز شوم و ترجیح‌ام برای ادامه تحصیل این است که به کشور دیگری بروم.»

صائب صمیمی دومین پذیرفته‌شده شهرمان در مقطع دکترا است. صمیمی که کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه صنعتی شیراز گرفته بود، امسال با سهمیه استعداد درخشان به دانشگاه شیراز می‌رود تا در رشته فیزیک-گرایش اتمی‌مولکولی تحصیل کند. این رشته در صنایع مخابرات، پزشکی و نظامی کاربرد دارد. صمیمی کارشناسی خود را در دانشگاه آزاد، واحد علوم تحقیقات تهران گذرانده است و در سال‌های اخیر در زمینه لیزرهای کوک‌پذیر متمرکز شده است. او در این زمینه ۲ مقاله ISI و ۶ مقاله داخلی دارد. ISI‌ سیستمی است که بر اساس آن مقالات علمی پژوهشگران اقصی‌نقاط جهان مورد استفاده یکدیگر قرار می‌گیرد.

نکته‌ی جالب در مورد پذیرفته‌شدگان گراشی دکترای۹۵ این است که هر دو نفر متولد ۱۳۶۴ و مجرد هستند.

 

شیراز مقصد اصلی کارشناسان ارشد

در مقطع کارشناسی ارشد امسال ۱۱ گراشی پذیرفته شده‌اند.

در این بخش مهدی پورشمسی در رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته شده است.

سیده مریم مجلسی امسال برای تحصیل در رشته روانشناسی دانشگاه خوارزمی به تهران می‌رود.

همچنین خانم‌ها سیده فرشته سعادت و مرضیه هنرور به ترتیب در رشته‌های ژنتیک و ادبیات عرب دانشگاه یزد پذیرفته شده‌اند.

مصطفی دستبرد از ارد نیز به دانشکده مدیریت دانشگاه تهران می‌رود تا در رشته مدیریت منابع انسانی استراتژیک تحصیل کند.

دیگر گراشی‌های پذیرفته‌شده در کارشناسی ارشد همگی به دانشگاه شیراز می‌روند که اسامی و رشته‌های این دانشجویان به شرح زیر می‌باشد:

جواد عالی‌پور: رشته تاریخ

یعقوب وفایی‌فرد: رشته تربیت بدنی

هانیه باختر: رشته زیست‌شناسی گیاهی

زهره جعفری رشته ریاضی

غلامرضا فربود: رشته فناوری اطلاعات

ذبیح‌الله فاضلی: رشته فناوری اطلاعات

 

۱۴ نفر در مقطع کاردانی

امیرحسین پورشمسی تنها کسی است که برای تحصیل در مقطع کاردانی به تهران می‌رود. او در رشته‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشکده شمسی‌پور تهران پذیرفته شده است.

پس از او محمدرضا طهماسبی و امیرحسین هوشمند برای تحصیل در رشته ساختمان به دانشکده شهید باهنر شیراز می‌روند. محمد موغلی دیگر گراشی است که در رشته نقشه‌کشی معماری دانشکده باهنر شیراز قبول شده است. همچنین پریسا نظامی در رشته نرم‌افزار آموزشکده دختران شیراز پذیرفته شده است. هانیه پرده‌نشین دیگر دانش‌آموز گراشی است که برای تحصیل در رشته گرافیک دانشکده فنی دختران شیراز می‌رود.

در رشته نقشه‌کشی معماری، محمدرضا فرودی در آموزشکده شهید کرانی بندرعباس پذیرفته شده است و در رشته نرم‌افزار کامپیوتر مهدی اسدی‌لاری و احمدرضا سجادی در آموزشکده پسران لار و  و فاطمه بلاغی در آموزشکده دختران سیرجان پذیرفته شده‌اند.

فاطمه عباسی و سارا ورزی در رشته‌ی هنرهای تجسمی آموزشکده‌ی دختران اهواز و سعید آذرکیش نیز در رشته شهرسازی آموزشکده ابن‌حسام بیرجند پذیرفته شده‌اند.

در رشته برق نیز علیرضا هدایتی‌فر در رشته برق صنعتی آموزشکده‌ی پسران داراب قبول شده است.

 

گفتنی است نتایج پیش رو با همکاری آقای محمد ناصری در اختیار گریشنا قرار گرفته است. اگر شما هم از نتیجه دیگری باخبر شدید برای درج در گریشنا می‌توانید از طریق ایمیل یا کامنت ما را مطلع کنید.

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

15 نظر

  1. با سلام و احترام
    بنده غلامرضا فربود هستم با مدرک مهندسی تکنولوژی نرم افزار فارغ التحصیل دانشگاه آزاد لامرد امسال با یاری خدا در رشته کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز در رشته فناوری اطلاعات (گرایش مدیریت سیستم های اطلاعاتی مجازی شاغلین )قبول شده ام .شغل بنده در دانشکده علوم پزشکی گراش هستش که با یکی از همکاران به نام سید ذبیح اله فاضلی با هم در همان رشته قبول شده ایم . باتشکر ۳۱/۶/۱۳۹۵

  2. ضمن عرض سلام و ادب : به همه ی افتخارآفرینان سختکوش و تلاشگر شهرستان گراش صمیمانه تبریک عرض می نماییم. با آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای تمامی شما عزیزان و سروران گرامی

  3. باسلام وتبریک به همه ی پذیرفته شدگان
    اسم همه ی پذیرفته شدگان ننوشتین. خانم مرضیه هنروردبیرنرجس خاتون هم ارشد قبول شدن دررشته ادبیات عرب یزددولتی ودانشگاه ازاد شیراز مترجمی عربی وادبیات عرب پیام نور بوشهر

  4. جناب آقای عالی پور
    توفیق ورود به دروازه های دنیای علم ودانش, یکی از موهبت هاست از سوی خداوندعلیم, که بی شک آدمی در سایه تلاش و جهد در کسب دانش, از این موهبت بهره خواهد جست.

    امروز با ورود به دانشگاه و طی مدارج علمی در آتی مژده کیمیا شدن را به مس وجودت داده ای؛ مانیز به نوبه خود کسب این موفقیت را به شما رهجویان مسیر علم وتعلم تبریک عرض می نمائیم.

    از خداوند متعال استمرار موفقیت وتداوم دانش آموزی را برایت خواستاریم و امیدواریم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) برای میهن اسلامی وعزیزمان ایران, افتخار آفرینی نمائید.

  5. برای همه قبول شدگان ارزوی موفقیت دارم و تیریک ویژه خدمت دوستان امراله امینی و جواد عالی پور و همچنین سیده فرشته سعادت دارم .برایشان سرافرازی و موفقیت از درگاه خدا خواستارم

  6. سلام
    پس اسم من کجاست؟
    منم که رشته برق بودم که در گرایش برق صنعتی در آموزشکده پسران لارستان قبول شدم ولی اسم منو از قلم انداختین. ۰۹۳۹۷۵۴۹۸۵۴

  7. گویند عارفان , هنر و علم کیمیاست
    وان مس که گشته هم سراین کیمیا طلاست

    اقای امرالله امینی ، اقای مهدی پورشمسی ،اقای یعقوب وفایی‌فرد ، اقای غلامرضا فربود ، اقای ذبیح‌الله فاضلی ، اقای امیرحسین پورشمسی ،اقای احمدرضا سجادی و دیگر پذیرفته‌شدگان گراشی

    توفیق ورود به دروازه های دنیای علم ودانش, یکی از موهبت هاست از سوی خداوند علیم, که بی شک آدمی در سایه تلاش و جهد در کسب دانش , از این موهبت بهره خواهد جست.

    من نیز به نوبه خود کسب این موفقیت را به شما رهجویان مسیر علم و تعلم تبریک عرض می نمائیم.از خداوند متعال استمرار موفقیت را برایتان خواستارم و امیدواریم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) برای میهن اسلامی و عزیزمان ایران, افتخار آفرینی نمائید.

    با حق

  8. با سلام خدمت همه همشهریان عزیزعلی الخصوص آقایان(عالی پور.فربود. فاضلی.پورشمسی.وفایی فرد.امینی.موغلی.هوشمند.) ما هم به نوبه خود موفقیت شما عزیزان رادر این عرصه اززندگی تبریک عرض نموده وتوفیقات روز
    افزون شما را ازدرگاه ایزد منان خواستاریم

  9. بنام خدا، جای بسی خوشحالی است که فرزندان گراش و منطقه پارسیان روزبروز پله های طرقی و پیشرفت را طی کرده و افتخارات جدیدی میآفرینند. شما باعث افتخار و سر بلندی خانواده و ما گراشی ها هستید. انشاء ا……..موفق ومؤیدباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top