بستن

دعوت به مسابقه قصه‌گویی کانون

هفت‌برکه (گریشنا): کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از همه‌ی علاقه‌مندان به قصه‌گویی در سطح شهرستان دعوت می‌کند تا در جشنواره‌ی قصه‌گویی شرکت کنند. پذیرفته‌شدگان به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

1969721به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برای شرکت در این جشنواره که در تاریخ هشتم مهرماه در کانون اجرا می‌شود، تا هفتم مهرماه فرصت دارید قصه‌‌ها را به صورت مکتوب به کانون پرورش فکری که در بلوار فلسطین، شهرک فرهنگیان قرار دارد، تحویل دهید یا برای هماهنگی با این شماره ۰۷۱۵۲۴۵۸۷۶۶ تماس بگیرید.

پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، نوجوانان چهارده تا هفده ساله‌ی عضو کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و همین‌طور علاقه‌مندان به قصه‌گویی از سایر کشورها و در بخش آزاد؛ معلمان و دانشجویان و اولیای تربیتی و … می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

این جشنواره در سه بخش با موضوع آزاد، زندگی به سبک ایرانی- اسلامی و رضوی برگزار می‌شود. برگزیدگان بخش رضوی به در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) راه خواهند یافت.

اجرای قصه‌گویی به صورت تک‌نفره و در مدت زمان حداکثر بیست دقیقه، تصویربرداری از قصه‌گویی در حضور مخاطب کودک و نوجوان (حداقل دو نفر) با نمای g-Sh (لانگ شات)، پوشش مناسب با محتوای قصه و منطبق با شئونات اسلامی، آزاد بودن کانون در بهره‌برداری از اجراهای برگزیده، تنظیم قصه‌ها با گویش محلی به متن مکتوب به زبان فارسی و همچنین تنظیم متن به گویش محلی از شرایط عمومی شرکت در جشنواره است.

اسامی پذیرفته‌شدگان در بیستم مهرماه اعلام می‌شود.

جوایز برگزیدگان در سطح استانی شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال است. جوایز برگزیدگان بخش بین‌الملل برای برگزیده اول شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال؛ برای برگزیده دوم، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال؛ و برای برگزیده سوم، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال تعیین شده است.

در بخش ملی به برگزیده اول لوح تقدیر، تندیس جشنواره، جایزه نقدی به مبلغ  پانزده میلیون ریال به برگزیده دوم؛ لوح تقدیر، تندیس  جشنواره، جایزه نقدی به مبلغ سیزده میلیون ریال به برگزیده سوم؛ لوح تقدیر، تدیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

در بخش ویژه پدر بزرگ و مادر بزرگ دو نفر برگزیده می‌شوند که هدایای آن‌ها لوح تقدیر، تندیس جشنواره، جایزه نقدی و هر برگزیده‌ مبلغ ده میلیون ریال است. در بخش فراگیر یک نفر برگزیده خواهد شد که لوح تقدیر، تندیس جشنواره، جایزه نقدی هر برگزیده‌ مبلغ ده میلیون ریال است و در بخش نوجوانان: سه نفر انتخاب می‌شوند که به آن‌ها لوح تقدیر، تندیس جشنواره، جایزه نقدی و هر برگزیده‌ مبلغ پنج میلیون ریال خواهد رسید.

در بخش رضوی هشت نفر برگزیده می‌شوند که جوایز برگزیدگان در اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اهدا خواهد شد.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. میشه راجب موضوع بیشتر بگید؟!و اینکه خودمون باید از قصه گو فیلم برداری کنیم؟!پوشش قصه گو محلی باشه؟

  2. با سلام.
    موضوعات آزاد(میتواند قصه های بومی باشد و یا هر قصه دیگری)، زندگی به سبک ایرانی_اسلامی( قصه ای با این موضوع باشد که درقصه این سبک را به نحوی آموزش دهد) و رضوی( قصه هایی با محوریت امام رضا (ع) باشد درباره سخاوت امام و…)
    قصه میتواند بومی باشد و با لباس محلی البته متن مکتوب آن به همراه ترجمه فارسی اش به کانون ارسال گردد.
    فیلم را در تاریخ ۸ مهرماه که برگزاری جشن قصه گویی در کانون است با حضور اعضا تهیه می شود. (وسایلی که در قصه گویی هر شخص لازم است به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top