بستن

نگارخانه‌ای بر دیوار یک بانک

هفت‌برکه (گریشنا): بانک انصار در یک ابتکار، بخشی از فضای داخلی خود را به نمایش عکس‌هایی از آثار تاریخی گراش اختصاص داد.

اگر مشتری بانک انصار باشید، از اول مهرماه چند عکس روی دیوار بانک توجه شما را حتما جلب خواهد کرد. پنج عکس ابوالحسن حسینی از تنگ آب، کارونسرای بر میر، هفت‌برکه، کلات و کوزه‌گری گوشه‌ای از این بانک را به یک نگارخانه تبدیل کرده است.

بانک انصار در خیابان امام، کنار پاساژ صادق قرار دارد. مهدی مهرابی رییس این بانک در مورد این اقدام فرهنگی می‌گوید: «هدف این کار آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ و تاریخ شهر گراش است. حمایت از عکاسان شهر نیز از دیگر نتایج مد نظر است.» مهرابی در مورد چگونگی اجرای طرح گفت: «این گالری کوچک یک سال ادامه خواهد داشت. در مرحله اول ۵ عکس را انتخاب کرده‌ایم ولی از عکاسان حرفه‌ای و آماتور به ویژه مشتریان عزیز بانک انصار دعوت می‌کنیم عکس‌های زیبای خود را برای افزودن به این گالری در اختیار ما قرار دهند.»

رییس بانک انصار گراش از دو برنامه دیگر در کنار نمایش عکس‌ها هم خبر داد: «بهترین عکس از نگاه مشتریان بانک جایزه نفیسی دریافت خواهد کرد. همچنین در نظر داریم مجموعه عکس‌ها را در قالب یک پوستر منتشر کنیم و از مردم می‌خواهیم نام اشیا و اماکن را بنویسند و به پاسخ‌های درست به قید قرعه جایزه داده می‌شود.»

از این به بعد مشتریان این بانک تا زمانی که برگه نوبت را در دست دارند می‌تواند گشتی در گالری کوچک داشتند و در سفری کوتاه تا تنگ آب و کارون‌سرا بروند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. جدای از خوبی کار
    هفت برکه جان خواسته یا ناخواسته داری تبلیغ یک بانک خصوصی که یک بنگاه اقتصادی است
    را انجام میدی
    یادت باشه هزینه این تبلیغ را ازشون بگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top