بستن

ابوذر برفر، مدیر جدید حوزه علمیه گراش

هفت‌برکه (گریشنا): حجت‌ الاسلام و المسلمین ابوذر برفر، یکی از طلاب باسابقه حوزه علمیه باقرالعلوم گراش که اهل دهستان خلیلی است، به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه برادران معرفی شد.

به گزارش هفت‌برکه، بعد از چند سال تغییر متوالی مدیریت حوزه علمیه برادران گراش، سرانجام یکی از روحانیونی که تحصیلات حوزوی خود را از همین مدرسه آغاز کرده بود، به سمت مدیریت حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) گراش منصوب شد. ابوذر برفر حکم مدیریت خود را برای مدت یک سال از احمد عابدی، مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس، دریافت کرد.

به گزارش خلیلی آن‌لاین، ابوذر برفر متواد ۱۰ اسفندماه ۱۳۶۳ در روستای خلیلی از توابع شهرستان گراش است. برفر از سال ۱۳۷۹ وارد حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) شد و به مدت ده سال در این حوزه مشغول تحصیل بود. حجت‌ الاسلام و المسلمین برفر از ۷ سال پیش یکی از مدرسین حوزه علمیه گراش است.

«تربیت مبلغ قوی در زمینه سخنرانی و تبلیغ احکام، برگزاری کلاس مکالمه عربی و زبان انگلیسی و حفظ قرآن» مهم‌ترین برنامه‌های اعلامی مدیر جدید حوزه علمیه گراش است. او همچنین بر «اعزام مبلغ به مناطق محروم و دورافتاده به ویژه اعزام هفتگی به روستاهای گراش» تاکید دارد.

%e2%80%8cbarfar-hozeh-3 %e2%80%8cbarfar-hozeh-1 %e2%80%8cbarfar-hozeh-2

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. با سلام و عرض ادب
    جناب آقای حجت الاسلام برفر انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت مدیر محترم حوزه برادران تبریک عرض نموده ، انشالله در مسیر پیش رو موفق و منصور باشید و از خداوند منان آرزوی سلامتی و کامیابی مسئلت دارم.

  2. با سلام و عرض ادب
    جناب آقای حجت الاسلام برفر انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت مدیر محترم حوزه علمیه برادران تبریک عرض نموده ، انشالله در مسیر پیش رو موفق و منصور باشید و از خداوند منان آرزوی سلامتی و کامیابی حضرتعالی مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top