بستن

محیط‌زیست قهرمان تنیس‌روی میز گراش شد

هفت برکه (گریشنا): تیم حفاظت محیط زیست، قهرمان پنجمین دوره مسابقات باشگاه‌های تنیس روی میز شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش؛ پنجمین دوره مسابقات باشگاه‌های تنیس روی میز شهرستان گراش یادواره زنده یاد حاج احمد لطافت با حضور نه تیم از تاریخ بیست و هفتم تا سی و یکم شهریور ماه در خانه پینگ پنگ گراش برگزار شد که حفاظت محیط زیست توانست با ترکیب ایمان چمن‌آرا و امیررضا جمالی مقام قهرمانی را به دست آورد.

۹ تیم حاضر این دوره از رقابت‌ها به صورت دوره‌ای باهم رقابت کردند که در پایان پس از سی و شش مسابقه تیمی حفاظت محیط زیست در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم‌های شهید ستودیان و انجمن تربیت بدنی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.
مسجد صاحب الزمان(عج)، داروخانه دکتر لطافت، بانک ملت، شهیدان محقق، ویدیو کلوپ جام جم و لوازم یدکی خواستار نیز به ترتیب به مقام‌های چهارم تا نهم رسیدند. سینا سرخی از بانک ملت به عنوان بازیکن اخلاق این رقابت‌ها تعیین شد و جوایزی به رسم یادبود دریافت کرد و از محمدحسن سبزواری که عنوان بازیکن اخلاق نونهالان کشور را به دست آورده بود از سوی کمیته انضباطی و اخلاق هیات تنیس روی میز شهرستان گراش تجلیل شد.
در پایان این رقابت‌ها به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی، حکم، مدال و جوایز نقدی اهدا شد. برگزاری این رقابت‌ها را مهدی یحیایی عهده دار بود.

tnis-roy-mez1

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top