بستن

۱۶ اداره گراش در مجتمع اداری مستقر می‌شود

هفت‌برکه (گریشنا): با ساخت مجتمع اداری گراش، ۱۶ اداره شهرستان در این مجتمع مستقر می‌شود. تاکنون ۳۵ درصد مجتمع اداری گراش در بلوار امام حسین (ع) ساخته شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس نصرالله شاکری، مدیر فنی و اجرایی اداره کل، پروژه‌ی ساخت مجتمع اداری گراش را با زیربنایی بالغ بر چهار هزار و  ۵۶۵ متر مربع، از جمله طرح‌های مهم در شهرستان گراش عنوان کرد: «با احداث این ساختمان، ۱۶ اداره در مجتمع اداری گراش مستقر خواهند شد.»

شاکری با اشاره به این که یکی از سیاست‌های دولت جلوگیری از پراکندگی ادارات در مرکز شهرستان‌هاست و این سیاست در شهرستان‌های تازه‌تأسیس به خوبی قابل اجرا است، افزود: «از جمله مزایای این طرح، کاهش سطح زیربنای ساختمان، کاهش هزینه تعمیر و مرمت ساختمان و تأسیسات، صرفه‌جویی در مصرف آب، برق، گاز، مخابرات، امکان تأمین پارکینگ مناسب، صرفه‌جویی در مصرف سوخت به دلیل عدم نیاز مراجعین به ساختمان‌های متعدد و پراکنده، آسان شدن ایاب و ذهاب پرسنل و ارباب رجوع و صرفه‌جویی در وقت و جلب رضایت مردم به دلیل تسریع در انجام امور خواهد بود.»

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: «تاکنون این ساختمان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به دلیل عدم تخصیص صد در صد اعتبار، پروژه دارای مطالبات است.» وی افزود: «ساخت سقف طبقه اول به صورت کامل به اتمام رسیده و پیمانکار مربوط نیز به تعهدات خود طبق قرارداد عمل نموده است. امیدواریم مسئولین محترم شهرستان گراش و استان با تامین اعتبار مناسب، زمینه تسریع در بهره‌برداری از آن را فراهم کنند.»

edari

عکس از آرشیو هفت‌برکه

3 نظر

  1. همه چی خیرین پس سهم دولت چی ایا شهر های همجوار هم ادارات را خیرین میسازند والله زشته برا همه چی جلو خیر دست دراز کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top