بستن

بارش مهر در محروم‌ترین روستاهای گراش

هفت‌برکه (گریشنا): پایگاه مقاومت حضرت ولی عصر (عج) برای چهارمین سال چراغ مهر را در دل دانش‌آموزان روستاهای محروم شهرستان گراش با اهدای لوازم مدرسه روشن کرد.

به گزارش عبدالحمید یوسفی، در روز دوشنبه دوازدهم مهرماه، بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت ولی عصر (عج) با مشارکت خیرین و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش، در اقدامی خداپسندانه با تهیه کیف نو، لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی به ارزش چهل میلیون ریال، اقدام به توزیع این اقلام بین دانش‌آموزان مدارس پنج روستای محروم شهرستان گراش یعنی کنار زیارت، دشت رحمانی، کسرالدشت، میشدون و چک‌چک نمودند. در این پنج مدرسه در مجموع ۸۵ دانش‌آموز در حال تحصیل هستند.

این برنامه با حضور سرهنگ درستکار، حاج آقا جعفری (نماینده ولی فقیه) و فرماندهی پایگاه و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و حوزه شهید بهادری و برادران افشار، معاون، و جعفرزاده، کارشناس مسائل فرهنگی کمیته امداد گراش انجام گرفت. گفتنی است که در سه سال گذشته نیز این پایگاه در ابتدای سال تحصیلی به توزیع لوازم التحریر بین دانش‌آموزان روستاهای محروم گراش پرداخته است.

پایگاه مقاومت حضرت ولی عصر (ع) از همشهریان خواست که در صورت تمایل به مشارکت در امور خیریه و خداپسندانه و همکاری با این پایگاه، با شماره ۰۹۳۶۰۱۸۱۹۶۰ آقای پورشمسی، فرمانده پایگاه، تماس حاصل کنند. همچنین حساب «گروه جهادی یاران مهدی» به شماره ۶۹۳۱۰۴۰۱۳۴۴۲۲۵۰۰۰۱ نزد بانک مهر اقتصاد برای دریافت وجوه نقدی خیراندیشان معرفی می‌شود.

yarane-mehdi-jahadi-11

 

7 نظر

  1. سلام ببخشید ربطی به موضوع نداره
    واسه ازمون استخدامی آموزش و پروش میشه پیگیری کنید گراش چندتا سهمیه داره ممنون

  2. تویکی از عکس هاتون مجید محبی رو دیدم خواستم از این جوون مخلص براتون بگم : مجید محبی قبل از این که به سمت با ارزش معلمی در بیاد من به شخصه شاهد بودم که چندین بار رفته بود روستاهای محروم گراش و از وضع روستاییان خبر میگرفت وهر وقت که مجیدو میدیدم میگفت خیلی ناراحتم از اینکه تو شهرستانی داریم زندگی میکنیم که همچین روستاهایی رو داریم که از امکانات اولیه محرومن و خیلی هامون از این شرایطی که دارن بی خبریم….از خداوند منان میخوام که مجید رو توی این راه موفق کنه…خدایش مقام معلمی شایسته آقای محبی هستش وقتی محرومی رو ببینه دلش به درد میاد….آقا مجید خدا قوت وپاینده باشی

    1. سلام آقا سعید
      از الطاف و محبت شما سپاسگزارم. از خدای بزرگ خواهانم همواره این توفیق را داشته باشیم که خدمتگزار محرومین باشیم.
      همیشه سلامت و تندرست باشید.

  3. خیلی کار قشنگیه، خدا توفیقاتشون رو بیشتر کنه ان شالله.
    از همین جا به معلم دلسوز، آقای محبی خداقوت میگیم که سال اول معلمی شون رو دارن طی میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top