بستن

گزارش تصویری: جشن روز کودک

هفت‌برکه (گریشنا): مراسم روز جهانی کودک در ایران شانزدهم مهرماه برگزار می‌شود. امسال به دلیل مصادف شدن این روز با دهه اول ماه محرم، جشن روز کودک در گراش روز ۲۶ مهرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی، مراسم گرامی‌داشت روز جهانی کودک در مدرسه ابتدایی کریمیان با حضور دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی به همت واحد سلامت خانواده و جمعیت برگزار شد. در این مراسم ابتدا مهندس مساح، قائم مقام معاونت بهداشت، ضمن تبریک روز جهانی کودک به دانش‌آموزان تاکید کرد که قدر دوران کودکی را بدانند و از آن نهایت لذت را ببرند. در ادامه فردوس‌نژاد، کارشناس مرکز فوریت‌های پزشکی، در ارتباط با پیشگیری از سوانح و حوادث و معرفی اورژانس ۱۱۵ توضیحاتی ارائه کرد. بعد از این نیز مریم اکبرزاده، مسئول بهبود تغذیه جامعه، درباره‌ی مصرف صبحانه و غذای سالم با کودکان صحبت کرد. در پایان دانش‌آموزان به اجرای سرود و نمایش پرداختند و به تمامی دانش‌آموزان پایه اول به رسم یادبود هدایایی تقدیم شد.

3 نظر

  1. کودکان تشنه اند
    بله چون کودکان در مدرسه تنبیه بدنی میشوند . متاسفانه در مهر ماه که آغاز شروع آموزش است در همین مدارس بچه ها را تنبیه بدنی میکنند(حتی کلاس اولی ها).اگر اعتراض کنیم هم ،یا انکار میکنند و یا میگویند حالا پیچوندن گوش و زدن یواش به دانش آموز که تنبیه بدنی به حساب نمی آید. خیلی خیلی متاسفم برای اینگونه مدارس که در سطح شهر شعار تربیت قرآنی سر میدهند اما بهره ای از مفاهیم قرآن نبرده اند و تنبیه بدنی را جز تربیت میدانند .
    و اینچنین حقوق این کودکان را در گراش زیر پا میگذارند و…دنیا رو آب ببره اداره آموزش و پرورش رو ….

  2. درجواب اقای حسینی
    اینجوری صحب کردن درباره تنبیه درمدارس گراش چیزی نیست جز توهین وافترا به قشر زحمت کش فرهنگیان.

  3. هیچ موقع فکر نمیکردم تو این دوره به بچه ها کتک بزنند تو مدرسه وبه اصطلاح تنبیه بشن ولی از پارسال که بچه ی خودم در یکی از بهترین مدارس پسرانه گراش ثبت نام شد و وقتی بر میگشت خونه و ناراحت بود از اینکه تو کلاس خانم معلمشون به دوستاش زده فهمیدم که مثل اینکه متاسفانه هنوز تو مدارس از آون خبرا هست و وقتی به مدیر مدرسه اعتراض کردیم گفتندببخشید همین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top