بستن

اگر کودک ۳ تا ۶ ساله دارید، پیشگیری از تنبلی چشم فراموش نشود

هفت برکه (گریشنا): اداره بهزیستی شهرستان گراش در راستای اجرای طرح ملی و سراسری پیشگیری از تنبلی چشم، اقدام به غربالگری کودکان ۳ تا ۶ سال می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی بهزیستی شهرستان گراش: این طرح در پایگاه گراش از یکم تا چهارم آبان ماه در مهد کودک شکوفه‌ها انجام می‌شود و برنامه‌ی پایگاه‌های روستایی از این قرار است که چهارشنبه صبح، پنجم آبان در روستای خلیلی و بعد از ظهر در روستای لب‌اشکن، پنج‌شنبه، ششم آبان ماه صبح و بعد از ظهر در روستای فداغ، هفتم آبان ماه صبح و بعد از ظهر در بخش ارد و مجتمع خدمات بهزیستی، صبح هشتم آبان ماه در روستای آغصه و بعد از ظهر این روز در روستای زینل‌آباد غربالگری انجام می‌شود.

ساعت ۷ و سی تا ۱۳ و ساعت ۱۴ تا ۱۷ ساعاتی است که افراد می‌توانند به پایگاه‌ها مراجعه کنند. به همراه داشتن شناسنامه فرزندان در هنگام مراجعه به پایگاه الزامی است و محل استقرار گروه غربالگر در روستاها از طریق دهیاری‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعت اداری با شماره تلفن ۵۲۴۵۲۷۱۹ تماس بگیرید.

سنجش1

7 نظر

  1. سلام
    بفرمایید این غربالگری هزینه هم دارد یا خیر ؟صرفا جهت اطلاع عموم
    چون خیلی هابه دلیل مشکلات مالی که دارند به این پایگاه ها مراجعه نمیکنند .

  2. سه هزار تومن هزینه دارد. البته بهزیستس هم همیم مبلغ را خارج از طرح میگیرد .منظور اینکه در هزینه فرقی نمیکند. تازه چرا امروز ماباید به مهد شکوفه ها بریم ولی با پای پیاده به مهد زهرای اطهر فرستاده شویم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهش می کنم برسی شود

      1. ستاره جان اگه یه بچه بغلت باشه و یه بچه سه ساله دنبالت پنج قدم راه هم زیاده. تازه منظور من به پیاده یا با ماسین رفتن نیست ، منظورم به بی برنامگیه

  3. من رفتم .یه کارت بهمون دادن که نه تاریخ زدن روش و نه هیچ اطلاعاتی .نهدحداقل چیزی که بدونیم بچمون سالمه

  4. کاش به جای این همه ایراد به کارت یه نکاهی مینداختین که روش نوشته کارت سلامت
    بعدشم شما که سواد ندارین همون موقع ازشون سؤال میکردین
    من که راجع به دختر خودم و خواهرم سؤال کردم با حوصله جواب دادن

  5. من پسرم الان پیش دبستانیه . خودم بردمش برا معاینه ،دیروزم اومده خونه میگه مامان امروز تو مهد چشامو نگاه کردن. تازه من همین کارتو مال پارسال هم دارم .بهتر نیست اعلام بکنن که بچه های که مهد یا پیش دبستانین از طرف والدین برده نشن؟؟؟؟؟؟یا اصلا مگه نمیتونین از کارت پارسال استفاده کنن؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top