بستن

دو سکوی پینگ‌پنگ فارس برای دو نونهال گراشی

هفت‌برکه (گریشنا): در مسابقات انتخابی نونهالان تنیس روی میز استان فارس، امیررضا جمالی با اقتدار به مقام اول و عادل نجاتی به مقام سوم رسید.

به گزارش روابط عمومی پینگ‌پنگ شهرستان گراش، مسابقات انتخابی نونهالان تنیس روی میز استان فارس به مناسبت هفته تربیت بدنی، با حضور ۸۳ بازیکن از سراسر استان، روز جمعه سی‌ام مهرماه، به صورت دوحذفی در جهرم برگزار گردید. در پایان مسابقات، امیررضا جمالی از گراش با اقتدار و بدون شکست در جایگاه نخست نونهالان استان قرار گرفت. پارسا سهرابی از شیراز دوم شد و عادل نجاتی از گراش به مقام سوم رسید.

در این رقابت‌ها امیررضا جمالی، عادل نجاتی، سید محمد محقق، مهدی کارگر، فرهاد وقارفرد، امیررضا سبزواری، عرفان وقارفرد، مهدی رادمرد و رضا قاسمی به مربیگری عبدالهادی موغلی، ایمان چمن‌آرا، حمیدرضا موغلی و ابوالفضل دیباچی از گراش حضور داشتند.

جمالی و نجاتی به همراه محمدحسن سبزواری به مربیگری عبدالهادی موغلی می‌بایست پنجم الی هفتم آبان‌ماه به همراه تیم فارس به مسابقات آزاد و رده‌بندی دسته یک به کرمانشاه اعزام شوند.

ping-pong

6 نظر

    1. سلام. روابط عمومی هیات تنیس روی میز خبرهای هیات را منظم برای ما می‌فرستد، و بعد از ویرایش و تکمیل در سایت درج می‌شود.
      اگر روابط عمومی هیات شما (و یا خود شما) نیز با ما همکاری بیشتری داشته باشید، حتی در این حد که با یک پیام ما را از رویداد ورزشی‌تان خبردار کنید، حتما خبرنگاران سایت خبرهای شما را نیز پوشش می‌دهند.

  1. سلام با عرض تبریک به این عزیزان ایا شایعه ی تاسیس استان فارس جنوبی به مرکزیت لار صحت دارد یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top