بستن

آمارگیران گراش را بشناسید

هفت‌برکه (گریشنا): ده مامور آمارگیر در حوزه شهری و پنج مامور آمارگیر در حوزه روستایی از ۲۹ مهرماه به مدت یک ماه مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن را آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، ثبت نام اینترنتی به منزله‌ی پایان سرشماری نیست و مرحله دوم سرشماری نفوس مسکن از بیست و نهم مهرماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد. در این سرشماری قرار است ماموران آمارگیر به درب منازل مسکونی مراجعه کنند. افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده‌اند، باید کد رهگیری را تحویل دهند و افرادی که از ثبت نام جا مانده‌‌اند، توسط ماموران ثبت نام می‌شوند.

در سرشماری اینترنتی، شهرستان گراش در رتبه هفدهم شهرستان‌های استان فارس قرار گرفت و ۵۷ درصد خانوارهای شهرستان گراش در سرشماری اینترنتی شرکت کردند.

مجتبی دارشی، محمد حسن بلبلی، ایوب آسوده، مهدی سجادی‌فرد، حسین درویشی، فهیمه شایسته، معصومه اشرفی، مهری حیاتی، محدثه فدایی و راضیه رئیسی ده مامور آمارگیر حوزه شهری هستند و افسانه رشیدی مامور آمارگیر مستقر در ستاد است.

سایت هفت‌برکه تصویر و مشخصات افرادی که در شهرستان گراش برای آمارگیری به در منازل مراجعه می‌کنند را منتشر کرده است:

فهیمه شایسته

amargiran9

 

معصومه اشرفی

amargiran7

مهری حیاتی

amar

راضیه رئیسی

amar

مجتبی دارشی

amargiran4

محمدحسن بلبلی

amargiran6

ایوب آسوده

amargiran2

مهدی سجادی‌فرد

amargiran8

حسین درویشی

amargiran3

افسانه رشیدی

amargiran1

محمدباقر خرام، علی عباسی، سجاد آگاه، نرجس حامدپور و مهین نورسیده پنج مامور آمارگیر حوزه روستایی هستند.

علی عباسی

amrgiran1

محمد باقر خرام

amrgiran13

سجاد آگاه

amrgiran11

نرجس حامد پور

amrgiran15

مهین نورسیده

amrgiran14

ماموران آمارگیر همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹ به منازل مسکونی مراجعه و ثبت نام می‌کنند. اگر کسی در منزل نبود، یک فرم اطلاعیه خانوار غایب به در چسبیده می‌شود که بعد می‌توانند با شماره ۵۲۴۵۲۹۲۱ تماس بگیرند و اطلاعات خود را جهت ثبت نام به مامور مستقر در ستاد ارائه دهند.

به گفته مرکز آمار این اطلاعات کاملا محرمانه است و هیچ تاثیری در قطع یارانه و سایر خدماتی که از دولت دریافت می‌شود ندارد.

photo_2016-10-23_12-20-10

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

3 نظر

  1. همشریان عزیزی که ثبت نام اینترنتی نموده اند در صورتی که کد اماری خود را تحویل ماموران سرشماری قرار ندهند و در تبلت آنها ثبت نشود ثبت نام آنان کان لم یکن خواهد شد.بدین معنی که در لیست خانوارهای سرشماری شده محاسبه نخواهند شد.

  2. سلام
    آیا نصب کد آماری همراه با نام ونام خانوادگی سرپرست خانوار بر روی درب منازل مشکلی ایجاد می کند؟ درصورت نبودن مشکل می توانید از همشهریان تقاضا کنید تا کد آماری رو برروی تکه کاغذ کوچک نوشته و روی درب منزل خود نصب کنند تا به عنوان خانوار غایب محسوب نشوند و وقت ماموران گرفته نشود.

  3. با سلام
    همشهریان محترمی که ثبت نام اینترنتی انجام داده اند و کد آماری در اختیار دارند می توانند کد آماری خود را بر روی درب منزل خود نصب نمایند ولیکن دقت نمایند کد آماری در محلی نصب گردد که مکان مفقود شدن آن کمتر بوده و همچنین در معرض دید مامورین سرشماری باشد.خانوارهای محترم همچنین کد اماری را برای خود نیز یادداشت نمایند تا در صورت مفقود شدن کد الصاق شده بر روی درب منازل مشکلی ایجاد نشود.
    خوانوارهایی که برگه خانوار غایب بر درب منازلشان الصاق شده دقت نمایند حتما به شماره تلفن ذیل برگه ،_۵۲۴۵۲۹۲۱_(ستاد سرشماری نفوس ومسکن شهرستان گراش)تماس حاصل فرمایند.با سپاس فراوان از همشهریانی که با ماموران سرشماری همکاری می نمایند.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top