بستن

توقف بزرگسالان و ادامه روند پیروزی‌های نوجوانان و جوانان هلال‌احمر

هفت‌برکه (گریشنا): برد نوجوانان و جوانان و تساوی بزرگسالان؛ این حاصل تلاش این هفته مردان هلال احمر در رقابت‌های لیگ برتر استان بود.

تساوی بزرگسالان هلال احمر در میمند
از هفته سوم لیگ برتر بزرگسالان استان، تیم فوتبال هلال احمر در میمند به مصاف نماینده این شهر رفت. هلال احمری‌ها که در هفته اول و دوم با شکست برابر امیرکبیر نورآباد و تساوی مقابل المهدی کوار شروع بدی در مسابقات داشتند، امیدوار بودند با برتری در این دیدار وضعیت خود را در جدول سر وسامان دهند.
با توجه به این که بیشتر بازیکنان بزرگسالان عضو تیم جوانان به شمار می‌روند و خستگی آنان در رقابت با باران ممسنی در روز قبل باعث شده بود آن‌ها در میمند علی رغم برتری نسبی نسبت به حریفشان در امر گل‌زنی ناکام بمانند و فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست بدهند. هر چند میمندی‌ها هم بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشتند ولی در نهایت توپی از خط دروازه نگذشت تا این دیدار با نتیجه ۰بر۰ به پایان رسد.
هلال احمر که از سه بازی صاحب دو امتیاز هست در هفته چهارم می‌بایست در شیراز به مصاف شهید وفایی برود.

برد نوجوانان مقابل هیات فوتبال نیریز
در اولین بازی از دور برگشت مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان، تیم فوتبال هلال احمر قهرمان نیم فصل اول می‌بایست در نی‌ریز به مصاف نماینده این شهر می‌رفت. گراشی‌ها که برای ادامه صدرنشینی نیاز مبرم به سه امتیاز خارج از خانه داشتند با تلاش بیشتری بازی کردند و در روزی که تک تک بازیکنان عملکرد خوبی داشتند با نتیجه دو برصفر پیروز این میدان شدند.
علی رییسیان در دقیقه ۴۷ و ابراهیم کامیاب در دقیقه ۶۳ زننده‌ی دو گل هلال احمر در این بازی بودند.
هلال احمری‌ها با این برد همچنان صدرنشین هستند و در هفته آینده در گراش میزبان تیم پیام شیراز خواهند بود.

helal-ahmar2
ادامه روند پیروزی‌های جوانان هلال احمر
هلال‌احمری‌ها اولین گام در دور برگشت را نیز محکم برداشتند و تیم باران ممسنی را با دو گل از پیش رو برداشتند. در روزی که تیم نوجوانان هلال‌احمر به نی ریز سفر کرده بود، جوانان این تیم در گراش میزبان باران نورآباد بود.
هم‌زمانی این بازی باعث شد تا ابراهیم کامیاب، به دلیل همراهی تیم نوجوانان از غایبین بزرگ این دیدار قلمداد شود. جوانان بازی را خوب شروع کردند و گل زیبای آتشی در دقیقه ۳۴ برای هلال‌احمر باعث شد نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.
هر چند تیم ممسنی هم در این بازی چندین موقعیت را بر روی دروازه هلال‌احمر خلق کرد ولی گراشی‌ها هم نشان دادند که عزم خود را برای پیروزی در این دیدار جزم کرده‌اند و برای ادامه صدرنشینی در صدد گل دوم نیز بودند.
محسن محمدی در دقیقه ۷۶ گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا هلال‌احمر با ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار گیرد. جوانان هلال‌احمر این هفته نیز در گراش میزبان تیم غدیر فسا خواهند بود.
helal-ahmar1

 

2 نظر

  1. ببخشید که اینجا مطرح میکنم. ولی این تبلیغات مسکن سه سوته هست چیه؟ ابتدای فلکه شهرداری این تصویرش واقعا ترسناکه. چه گناهی کردیم صبح به صبح چشممان به این تصویر میفته. البته بقولی برای اینکه خواب از سرآدم میپرونه خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top