بستن

برای سرشماری این شماره یادتان باشد: ۵۲۴۵۲۹۲۱

هفت‌برکه (گریشنا): خانوارهایی که سرشماری نشده‌اند و برچسب مراجعه مامور سرشماری بر روی در خانه آنها نصب است، هر چه سریع‌تر برای ثبت نام با ستاد سرشماری نفوس و مسکن مستقر در فرمانداری تماس بگیرند.

حمید عالمی: بعضی از شهروندان تمایل به همکاری ندارند

حمید عالمی، کارشناس سرشماری نفوس و مسکن، همکاری مردم در طول این یک هفته را پایین دانست و گفت: «با گذشت یک هفته از مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، سرشماری ۱۲ حوزه از ۲۶ حوزه تقریبا به پایان رسیده است، اما همه افراد این مناطق سرشماری نشده‌اند، تعدادی از این خانوار در منزل حضور نداشتند و ماموران آمارگیر با نصب برگه‌ای بر روی در منزل‌شان که شماره ستاد و مشخصات مامور آمارگیر بر روی آن نوشته شده است، از مردم خواسته‌اند که وقتی به خانه بازگشتند با ستاد تماس بگیرند و اطلاعات خود را جهت ثبت نام ارائه دهند. اما با گذشت یک هفته، هنوز هم تعدادی از این خانوارها نسبت به این برگه‌ها بی‌اعتنا هستند و تماس نگرفته‌اند.»

عالمی در ادامه می‌گوید: «از مردم می‌خواهیم در طول این مدت در منزل حضور داشته باشند، یا اگر احتمال می‌دهند که در منزل نیستند، بعد از بازگشت به کاغذی که روی در نصب است توجه کنند و با شماره تماس روی آن جهت ثبت‌ نام تماس بگیرند. ماموران آمارگیر هر روز از ۷ صبح الی ۱۳ و عصرها از ۱۶ الی ۱۹ مشغول سرشماری هستند. از مردم انتظار می‌رود تا با آنها همکاری لازم را داشته باشند.»

مناطقی که ناقص آمارگیری شده است

این لیست مناطقی است که سرشماری در آنها انجام شده، اما اطلاعات همه خانوارها ثبت نشده است. اگر خانواری از این مناطق جا مانده است و برگه مراجعه مامور به در منزل آنها چسبانده شده است، می‌توانند با شماره ۵۲۴۵۲۹۲۱ ستاد سرشماری نفوس مسکن مستقر در فرمانداری تماس بگیرند و اطلاعات خود را جهت ثبت به ماموران ارائه دهند.

حوزه شماره یک: حد فاصل بلوار دانشگاه، بلوار امام حسین (ع)، بلوار اله‌قلی خان، جاده اوز

حوزه شماره چهار: حد فاصل خیابان فرهنگ، خیابان پوریای ولی، خیابان شیخ مفید، خیابان دکتر حسابی، حوزه باقرالعلوم (ع)

حوزه شماره ۱۶: محله روباد، خیابان دروازه، محله پاقلعه و کمربندی به سمت کلات

حوزه شماره ۷: خیابان فلسطین

حوزه شماره ۲۳: حد فاصل بلوار سپاه، خیابان شهیدان عظیمی، بلوار شیدای گراشی

حوزه شماره ۲۲: حد فاصل خیابان تمیز و بلوار سپاه

حوزه شماره ۱۳: حد فاصل کوچه کریمیان، خیابان آبیاری، خیابان درمانگاه

حوزه شماره ۸: بلوار خلیج فارس به سمت جاده لار

حوزه شماره ۱۲: محله روباد

حوزه شماره ۲۸: مسکن مهر

حوزه شماره ۱۹: خیابان دروازه به پا قلعه

یک راه ساده

اگر جزو افرادی هستید که در این مدت ماموران آمارگیر سرشماری نفوس و مسکن به خانه شما مراجعه کرده‌اند و اطلاعات خود را جهت ثبت ارائه نداده‌اید و یا در منزل حضور نداشته‌اید و کاغذ مراجعه ماموران آمارگیر درب منزل‌تان نصب است، می‌توانید با شماره ۵۲۴۵۲۹۲۱ ستاد سرشماری نفوس و مسکن مستقر در فرمانداری تماس بگیرید و اطلاعات لازم را جهت ثبت نام تحویل دهید.

 اگر احتمال می‌دهید در زمان مراجعه ماموران آمارگیری در خانه نیستید، می‌توانید کد رهگیری، کد ملی، نام و خانوادگی سرپرست خانوار را روی کاغذی نوشته و به درب منزل‌تان در قسمتی که قابل رویت است بچسبانید تا ماموران آمارگیر آنها را ثبت کنند و با شما برای ثبت نهایی تماس بگیرند.

سرشماری نفوس مسکن تا پایان آبان‌ماه ادامه دارد.

photo_2016-10-27_11-40-40

photo_2016-10-23_12-20-10

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top