بستن

هفت برکه، نام جدیدی برای آژانس بانوان

هفت برکه (گریشنا): آژانس «هفت برکه» ویژه‌ی بانوان با مدیریت احمد فردفانی به آژانس‌های تاکسی‌رانی شهر اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار هفت برکه، جواد زحمتکشان، مسئول سازمان حمل و نقل شهرستان گراش، با اشاره به این که تصمیم‌گیری در مورد اضافه شدن آژانس بانوان در دوره‌ی علی اکبر مظفری‌فرد، مدیر عامل سابق سازمان حمل و نقل انجام شد، گفت: «در دوره‌‌ی آقای مظفری‌فرد، تصمیم‌گیری شد که آژانس بانوان به صورت یک شعبه به آژانس‌های شهر اضافه شود و قرار شد از بین یازده مدیر آژانس، با انجام مزایده یک نفر انتخاب شود تا شعبه‌ی آژانس بانوان به برنده‌ی مزایده تحویل داده شود. دو مدیر آژانس در مزایده شرکت کردند‌ و در نهایت احمد فردفانی، مسئول آژانس ستاره‌، با ده سال سابقه‌ی کار برنده مزایده شد و الان پیگیر کار است تا یک هفته‌ی دیگر آژانس هفت برکه بانوان را راه‌اندازی کند.» این آژانس در میدان شهید بهشتی، جنب مدرسه امام رضا (ع) راه‌اندازی می‌شود.

در صحبتی که با احمد فردفانی داشتیم، او می‌گوید: «تا به حال پنج راننده‌ی خانم برای استخدام در آژانس هفت برکه ثبت‌ نام کرده‌اند و بانوانی که تمایل دارند در این آژانس استخدام شوند، در صورت داشتن گواهینامه‌ی ب ۲ با تماس به شماره‌ی ۰۹۱۷۷۸۲۱۴۹۸ آمادگی خود را اعلام و نام‌ نویسی کنند.»

رضایت از فعالیت تاکسی بی‌سیم

بذرافشان با بیان این که در حال حاضر با احتساب تاکسی بی‌سیم و تاکسی بانوان، سیزده آژانس در شهر فعال و مشغول خدمات‌رسانی است، گزارشی از وضعیت تاکسی بی‌سیم که به تازگی شروع به کار کرده است ارائه داد و گفت: «در حال حاضر تعدادی از رانندگان به صورت گردشی در سطح شهر فعال‌اند و مسافران سطح شهر را جابه‌جا می‌کنند و افرادی نیز در خود دفتر آژانس مستقر هستند.»

او در ادامه می‌گوید: «طبق آماری که دیشب از منشی تاکسی بی‌سیم گرفتم، در حال حاضر هر راننده‌ در این آژانس در طول روز به طور متوسط بین ۲۰ تا ۲۵ سرویس‌دهی انجام می‌دهد. درخواستی که هرمی، مسئول دفتر تاکسی بی‌سیم، از ما دارد این است که همشهریان و افرادی را که متقاضی کار در آژانس هستند دعوت کنیم تا با گذراندن مراحل قانونی، در تاکسی بی‌سیم شروع به کار کنند. هشت تا ده راننده در این آژانس فعالیت دارند و سه تا چهار خودرو نیز بلااستفاده و نیازمند راننده است.»

ahml-o-naghel

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

4 نظر

  1. سلام.از زمانی که آقای زحمتکشان وارد حمل و نقل شدن تغیرات چشمگیری توی حوزه حمل و نقل رخ داده و میطلبد از زحمات ایشان کمال تشکر و قدردانی بشه.خداوند به ایشان عمر با عزت عطا بفرمایند.الهی آمین.
    گروهی از بانوان راننده و شهروندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top