بستن

برنامه نخستین سفر استاندار به گراش

هفت‌برکه (گریشنا): سید محمدعلی افشانی در نخستین سفر خود به شهرستان گراش در دو نشست شرکت می‌کند.

استاندار فارس در سفر خود به شهرستان‌های جنوب استان فارس، ساعت ۱۶ عصر روز چهارشنبه ۱۲ آبان‌ماه از اوز، وارد گراش می‌شود. استقبال از افشانی روبه‌روی آبشار اندیشه انجام می‌شود و او و هیات همراه برای ادای احترام به شهدا، به گلزار شهدای گراش می‌روند.

بعد از برگزاری نماز مغرب و عشا، جلسه شورای اداری شهرستان در سالن دانشکده علوم پزشکی برگزار خواهد شد. در این جلسه استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دو معاون استاندار و ۲۲ مدیر کل و روسای سازمان استانی حضور خواهند داشت.

بعد از جلسه شورای اداری، ساعت ۱۹ سالن اجتماعات فرمانداری میزبان جلسه‌ای دیگر است. در این جلسه فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مسائل شهرستان را در حضور استاندار بیان خواهند کرد.

به گزارش دفتر فرماندار، اصغر فرودی، فرماندار گراش، با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان گفت: «در نشست استاندار با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، امیدواریم گام‌های بلندی برای رشد و توسعه و رونق اقتصادی شهرستان برداشته شود.»

رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان گراش با بیان این که در این سفر موضوعات مهمی در زمینه توسعه متوازن و همه‌جانبه زیرساخت‌های شهرستان مطرح خواهد شد. تصریح کرد: «این سفر فرصت مناسبی است تا در حوزه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان در بخش روستایی و شهری شاهد توسعه و پیشرفت محسوس و ملموسی باشیم.»

افشانی که امروز صبح در خنج حضور دارد، ظهر به شهر اوز سفر خواهد کرد. افشانی امشب بعد از گراش به شهر لار می‌رود و فردا در این شهر حضور خواهد داشت.

afshani

13 نظر

  1. از این مسئولین هیچ آبی گرم نمیشه. فقط توی بوق و کرنای میکنند که فلان مسئول وارد میشود و استقبال میکنند و هزینه ناهار و شام و هتل هم دارند. فکر کنم آمدنشان فقط هزینه بر است وگرنه بدون اعلان قبلی ورود، هم میشه خدمت کرد!!! برای همین میگویند مسئول!!

  2. بزرگان گراش که همراهی میکنن استاندارو اول میبرنش گلزارو بعدش بیمارستان و دانشگاه و حسینیه و بعد هم یه شام مفصل ،،من اگه جای ای مسولان گراش بودم اول میبردمش شهرکهای خراب و کثیف نشونشون میدادم بعد میبردمش توی شهر از بی معملگی مغازه دارا دیدن میکردن بعداز اون یه سری هم به مدارسی که هنوز معلم ندارن اگه وقت شد هم یه سری به دارات بی درو پیکر میزدیم

  3. من چشمم اب نمیخوره که کاری انجام بدن یا گره بگشایند….وبعدش هم چرا فقط چند ساعت حضور در گراش و چندین ساعت در لار…این جا سوال هست.

  4. امیدوارم سفر انتخاباتی نباشه!!!!!؟
    شامش را ما میدیم خوشه اش را دیگران میچینند.
    ناهار را اوزی ها دادند.شام ما.صبحانه لاریها.مقایسه کنید.
    انشاله یه چیزی هم به خودمون بماسه.

  5. استانداری که بعد از حدودا یک سال و نیم نشستن بر کرسی استانداری فارس واسه اولین بار بیاد تو شهرستان انتظار کار و رونق اقتصادی ورفع بیکاری رو ازش نداشته باشیم.

  6. اگه اقای فرماندار یه جزوه هم تهبه کنه و به همه مسولین بده که این شهر(گراش) جای پیشرفت و ترقی و…. هله بلع داره ؛هیچ فایده و اثری نداره .
    از وقتی که جاده لار جهرم راه افتاد و عبور و مرور از اونجا رونق گرفت گراش به نقطه کور تبدیل شد .وسلام
    حالا نه استاندار و نه بالا تر از ون هیچ کاری نمیتونن بکنند .فقط در یک صورت که مسولین شهر و نیک اندیشان شهر کارهای عام المنفعه مثل ببمارستان و کارهایی که بدرد منطقه بخوره رو افزایش بدن تا گراش از همه لحاظ به عنوان یه شهر پبشرفته و سودمند تبدیل بشه .

  7. بایدگراش راازبن بست دراوردچون لارباکشیدن جاده شیرازبه لار عملا باعث به بن بست کشیدن گراش شده وگراش راازرونق انداخته است اولین کاراین است که بایدچاره ای اندیشید که باعث رونق اقتصادی وسیاسی وپزشکی شهرستان شوددرهمین راستا سرمایه گذاری اقتصادی برای ساخت کارخانه وساخت دومین بیمارستان بیماریهای خاص باعث میشه گراش قطب اقتصادی وپزشکی جنوب کشورشود وهمچنین ساخت بازارطلا بررونق اقتصادی گراش می افزاید ومردم رابه این شهرستان

    میکشاند باشدکه مسولین همت کنندوگام بلندی برای ازبن بست دراوردن شهرستان گراش بردارندتاگراش عزیزدرجنوب ایران بدرخشدانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top