بستن

بازدید فرماندار از پشت‌پری و بشیرآباد/ کلنگ‌زنی پانسیون در فداغ

هفت برکه(گریشنا): چند روز بعد از سفر استاندار، فرماندار و بخشدار مرکزی گراش برای پیگیری مطالبات مردمی به چند روستای بخش مرکزی رفتند.

اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش ۱۶ آبان‌ ماه به همراه فضلی بخشدار مرکزی و برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حضور در دهستان خلیلی از روستای پشت پری بازدید و از نزدیک نیازها و مشکلات مردم را مشاهده کرد.

به گزارش مسئول دفتر فرمانداری، اصغر فرودی فرماندار گراش در بازدید از پروژه سرمایه‌گذاری تولیداتی محصولات کشاورزی فروتن از نزدیک در جریان مشکلات کشاورزان روستای بشیرآباد از توابع بخش مرکزی قرار گرفت و خواستار توسعه و توجه به رونق تولید محصولات کشاورزی در شهرستان شد. بهسازی راه روستایی و تامین برق مهمترین خواسته اهالی این روستا بود.

در ادامه بازدید فرماندار کلنگ ساخت چهار پانسیون پزشکی با اعتبار اولیه بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان توسط خیرین فداغ به زمین زده شد. مهندس علیرضا مساح، قائم مقام معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش،مهندس محمدجواد یحیایی نماینده معاونت توسعه و مدیریت منابع علوم پزشکی گراش،فضلی، بخشدار مرکزی و برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این برنامه حضور داشتند.

اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش در این مراسم با بیان اینکه دولت یازدهم گام‌های اساسی در بهبود وضعیت بهداشت و درمان برداشته است، اظهار داشت: «اجرای طرح نظام سلامت گام مهم و زیربنایی در توسعه حوزه بهداشت و درمان است که مورد تقدیر مراجع و بزرگان نظام قرار گرفت و کمک شایانی به مردم کرد تا دغدغه درمان نداشته باشند.»

اصغر فرودی با تاکید بر استفاده کامل دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های اداری در جهت پیشرفت و آبادانی دهستان فداغ، افزود: «در سال جاری ۸۰۰ میلیون تومان از محل بودجه قانون متوازن به عنوان بخشی از اعتبارات دولتی به دهستان فداغ اختصاص داده شده است که امیدواریم با جذب آن شاهد رفع بخشی از مشکلات باشیم.»

فرودی ضمن تقدیر از مشارکت خیرین گفت: «دولت با کمک خیرین زیرساخت‌های لازم و زمینه توسعه و گسترش درمانگاه فداغ فراهم می‌کند و لازمه توسعه بیشتر بخش مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری است.»

فضلی بخشدار مرکزی توسعه زیرساخت‌های پزشکی را لازمه ارتقاء حوزه بهداشت و درمان در دهستان فداغ دانست.حاج حسن راستی و برادران و نعمت الله خرم و برادران خیرین این پروژه هستند.

در پایان مهندس مساح، قائم مقام معاون بهداشت نیز این عمل خیرخواهانه را تحسین کرد و از حاج حسن راستی و برادران، نعمت اله خرم و برادران به عنوان خیرین این پروژه قدردانی کرد.

markazi3

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top